Politikas mērķis: aizsargātas cilvēktiesības, mazināta diskriminācija, sekmēta valsts varas tiesiska, lietderīga un labas pārvaldības principam atbilstoša īstenošana / Tiesībsarga likums
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2022) |
Plānotā vērtība (2026) |
---|---|---|---|
Tiesībsarga biroja novērtējums Nacionālo cilvēktiesību institūciju Starptautiskajā koordinēšanas komitejā, statuss atbilstoši Parīzes principiem1 |
Tiesībsarga stratēģija 2022. – 2026. gadam |
1 |
1 |
Piezīmes.
¹ Statuss atbilstoši Parīzes principiem, kur 1 = A (nacionālā institūcija pilnībā atbilst Parīzes principu kritērijiem), 2 = B (daļēji atbilst Parīzes principu kritērijiem), 3 = C (atbilst atsevišķiem Parīzes principu kritērijiem), 4 = statuss nav piešķirts, jo neatbilst Parīzes principu kritērijiem.
|
2022. gads |
2023. gada plāns |
2024. gada plāns |
2025. gada plāns |
2026. gada plāns |
---|---|---|---|---|---|
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
1 935 406 |
2 621 250 |
3 178 151 |
3 357 751 |
3 569 988 |
51 |
51 |
551 |
55 |
55 |
|
1 935 406 |
2 621 250 |
3 178 151 |
3 357 751 |
3 569 988 |
|
51 |
51 |
55 |
55 |
55 |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Tiesībsarga rekomendāciju izpilde (%) |
72,2 |
72 |
72 |
72 |
72 |
Apkalpoto klientu dinamikas indekss (bāzes vērtība 1,0 ar 8 727 klientiem, sasniedzamā vērtība 1,1 ar 9 600 klientiem) |
1 |
1,1 |
1,1 |
1,1 |
1,1 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Sabiedrības uzticības reitings (ar “+”pozitīvs vērtējums, ar “-“ negatīvs vērtējums, veicot iedzīvotāju aptauju) (punkti) |
- |
25 |
25 |
25 |
25 |
Satversmes tiesā apmierinātie prasījumi (%) |
100 |
94 |
94 |
94 |
94 |