Politikas mērķis: nodrošināt integrētu, ilgtspējīgu transporta sistēmu, kas sniedz kvalitatīvas cilvēku un kravu mobilitātes iespējas visas valsts teritorijā, nodrošinot gan vietēju sasniedzamību, izmantojot dzelzceļu kā sabiedriskā transporta mugurkaulu, gan arī starptautisko savietojamību, pilnībā iekļaujoties ES pamattīklā (Rail Baltica) / Latvijas Nacionālais attīstības plāns 2021.-2027. gadam
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2019) |
Plānotā vērtība (2024) |
Dzelzceļa pasažieru īpatsvars sabiedriskā transporta pārvadājumos (%) |
Latvijas Nacionālais attīstības plāns 2021.-2027. gadam [303] |
7,38 |
8,0 |
Valdības rīcības plāns |
86; 87 |
|
2019. gads (izpilde) |
2020. gada plāns |
2021. gada plāns |
2022. gada plāns |
2023. gada plāns |
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
13 104 634 |
69 043 530 |
108 704 167 |
140 401 456 |
- |
4 |
5 |
9 |
9 |
- |
|
60.07.00 Eiropas transporta infrastruktūras projekti (Rail Baltica) |
13 104 635 |
69 043 530 |
108 704 167 |
140 401 456 |
- |
4 |
5 |
9 |
9 |
- |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
- |
- |
3 |
2 |
- |
|
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Vilcienu kustības ātruma ierobežojumi sliežu ceļu un inženierbūvju defektu dēļ I kategorijas ceļos (km) |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |