Politikas rezultatīvie rādītāji
Bērnu un jauniešu ar speciālām vajadzībām īpatsvars, kas mācās vispārizglītojošajās mācību iestādēs un programmās, no kopējā šādu bērnu un jauniešu skaita (%)
- 2019 63
- 2021 69
Jauniešu īpatsvars, kuri piedalās jauniešu centru un jauniešu NVO aktivitātēs (%)
- 2017 16
- 2021 20.0
Pašvaldību skaits, kurās ir jaunatnes lietu speciālists vai persona, kura veic darbu ar jaunatni
- 2019 111
- 2021 42
Valsts atbalsts pašvaldībām vispārējās izglītības iestāžu skolēnu ēdināšanai (klašu grupu skaits)
- 2019 4
- 2021 4
Pedagogi, kas iesaistīti profesionālās pilnveides aktivitātēs (skaits)
- 2019 12 939
- 2021 13 000
Atbalsts vispārējās izglītības iestādēm - valsts ģimnāzijām un speciālās izglītības attīstības centriem - reģionālās metodiskās funkcijas īstenošanā (iestāžu skaits)
- 2018 40
- 2021 42
18–24 gadus veci iedzīvotāji, kuriem nav vidējās izglītības un kuri neturpina mācības (%)
- 2018 8.3
- 2027 5.0
Skolēni ar augstiem mācību rezultātiem (skolēni 15 gadu vecumā; PISA 5.un 6.līmenis) lasītprasmē (%)
- 2018 4.8
- 2023 6.0
Skolēni ar augstiem mācību rezultātiem (skolēni 15 gadu vecumā; PISA 5.un 6.līmenis) matemātikā (%)
- 2018 8.5
- 2023 9.0
Skolēni ar augstiem mācību rezultātiem (skolēni 15 gadu vecumā; PISA 5.un 6.līmenis) dabaszinātnēs (%)
- 2018 3.75
- 2023 5.0
Izglītībā strādājošo vidējā darba alga (bruto) salīdzinājumā ar vidējo darba algu valstī (novirze %)
- 2017 -6
- 2021 0
Pedagogam ar atbilstošu profesionālo kvalifikāciju darba samaksa par vienu slodzi nav zemāka par Ministru kabineta apstiprināto pedagogu darba samaksas paaugstināšanas grafikā noteikto darba samaksu attiecīgajā laikposmā (euro)
- 2020 790
- 2022 830