Politikas mērķis: nodrošināt integrētu, ilgtspējīgu transporta sistēmu, kas sniedz kvalitatīvas cilvēku un kravu mobilitātes iespējas visas valsts teritorijā, nodrošinot gan vietēju sasniedzamību, izmantojot dzelzceļu kā sabiedriskā transporta mugurkaulu, gan arī starptautisko savietojamību, pilnībā iekļaujoties ES pamattīklā (Rail Baltica) / Latvijas Nacionālais attīstības plāns 2021. – 2027. gadam
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2021) |
Plānotā vērtība (2023) |
---|---|---|---|
Elektrificēto dzelzceļa līniju garums no kopējā dzelzceļa līniju garuma (%) |
Transporta attīstības pamatnostādnes 2021. – 2027. gadam |
13,5 |
13,4 |
Nopietni dzelzceļa negadījumi uz milj. vkm (skaits) |
Transporta attīstības pamatnostādnes 2021. – 2027. gadam |
1,0 |
1,42 |
Valdības deklarācija |
183;184 |
|
2021. gads (izpilde) |
2022. gada plāns |
2023. gada plāns |
2024. gada plāns |
2025. gada plāns |
---|---|---|---|---|---|
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
76 193 092 |
167 748 849 |
116 882 682 |
41 742 374 |
4 807 506 |
10 |
10 |
13 |
13 |
- |
|
49.00.00 Rail Baltica projekta infrastruktūras pārvaldības funkcijas nodrošināšana |
- |
- |
2 383 000 |
4 405 500 |
4 807 506 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
60.07.00 Eiropas transporta infrastruktūras projekti (Rail Baltica) |
76 193 092 |
167 748 849 |
114 499 682 |
37 336 874 |
- |
10 |
10 |
13 |
13 |
- |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Dzelzceļa kravu pārvadājumu īpatsvars no kopējā sauszemes pārvadājumu apjoma (%) |
21,2 |
21,6 |
10,2 |
10,2
|
10,1 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Vilcienu kustības ātruma ierobežojumi sliežu ceļu un inženierbūvju defektu dēļ I kategorijas ceļos (km) |
8,6
|
8 |
8 |
8 |
8 |