Politikas mērķis:

  1. nodrošināt kvalitatīvu elektronisko sakaru pakalpojumu pieejamību visā Latvijas Republikas teritorijā, sekmējot investīcijām labvēlīgas regulējamās vides veidošanu un inovatīvu tehnoloģiju izmantošanu,
  2. nodrošināt kvalitatīvu un ērtu pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas Republikas teritorijā / Latvijas Nacionālais attīstības plāns 2021. – 2027. gadam

Politikas rezultatīvie rādītāji

Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti

Faktiskā vērtība (2021)

Plānotā vērtība

Laicīgi piegādāto prioritāro pasta sūtījumi – A klases vienkāršo vēstuļu korespondencei nākamajā darba dienā adresātiem piegādāti (%)

Pasta likuma 27.1 panta otrā daļa

86,6

90

(2023)

Mājsaimniecību īpatsvars, kas izmanto vismaz 100 Mb/s platjoslas tīklu (%)

Digitālās transformācijas pamatnostādnes 2021. – 2027. gadam

42

50

(2024)

Universālā pasta pakalpojuma sniedzēja pasta pakalpojumu sniegšanas vietas (skaits)

Pasta likuma 27.1 panta otrā daļa

606

611

(2023)

Pasta pakalpojumi, uz kuriem attiecas universālā pakalpojuma saistības (skaits tūkst.)1

Pasta likuma 27.panta pirmā daļa;

SPRK 22.07.2021. padomes lēmums Nr.79

44 600

36 714

(2023)

Valdības deklarācija

94

 

 

2021. gads (izpilde)

2022. gada plāns

2023. gada plāns

2024. gada plāns

2025. gada plāns

Ieguldījumi

Izdevumi kopā, euro, t.sk.:

12 366 960

13 536 156

9 856 665

7 745 783

7 350 933

02.00.00 Kompensācija par abonētās preses piegādi un saistību izpildi

9 502 428

9 832 500

8 395 371

6 957 500

6 957 500

04.00.00 Elektroniskie sakari

2 702 162

3 703 656

1 461 294

788 283

393 433

99.00.00 Līdzekļu neparedzētiem gadījumiem izlietojums

162 370

-

-

-

-

Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji

Ārkārtas situāciju valsts elektronisko sakaru tīklam pieslēgto valsts iestāžu īpatsvars no tīklam pieslēdzamo iestāžu skaita (%)

100

100

100

100

100

Piegādāti abonētās preses izdevumi (skaits)

18 431 799

16 138 061

15 200 109

12 921 059

11 478 230

Kvalitātes rādītāji

Ārkārtas situāciju valsts elektronisko sakaru tīkla darbība (%)

100

100

100

100

100

Piezīmes.

1 Faktiskā izpilde saskaņā ar Latvijas Pasta datiem; politikas rezultatīvais rādītājs nav noteikts politikas plānošanas dokumentos vai normatīvajos aktos. Pasta likuma 27.1 panta otrā daļa nosaka, ka Regulators nosaka kvalitātes prasības.