Politikas mērķis:
- paaugstināt vispārējās izglītības vides kvalitāti, veicot satura pilnveidi un attīstot atbilstošu infrastruktūru / Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.-2020.gadam
- nodrošināt vispārējās izglītības iestāžu skolēnu ēdināšanu / Ministru kabineta noteikumi Nr.1206 “Kārtība, kādā aprēķina, piešķir un izlieto valsts budžetā paredzētos līdzekļus pašvaldībām pamatizglītības iestādes skolēnu ēdināšanai”
- nodrošināt izglītojamo ar speciālām vajadzībām integrāciju vispārējās izglītības iestādēs, nodrošinot pārvietošanās atbalstu un atbalstu pašaprūpei / Ministru kabineta 2012.gada 9.oktobra noteikumi Nr.695 “Kārtība, kādā piešķir un finansē asistenta pakalpojumu izglītības iestādē”
Politikas rezultatīvie rādītāji |
APD vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība |
Plānotā vērtība |
Pedagogi, kas iesaistīti tālākizglītības aktivitātēs (skaits) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
6 539 (2015) |
4 000 (2020) |
Atbalsts vispārējās izglītības iestādēm - valsts ģimnāzijām un speciālās izglītības attīstības centriem - reģionālās metodiskās funkcijas īstenošanā (iestāžu skaits) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
38 (2016) |
39 (2017) |
Valsts atbalsts pašvaldībām vispārējās izglītības iestāžu skolēnu ēdināšanai (klašu grupu skaits) |
2010.gada 28.decembra Ministru kabineta noteikumi Nr.1206 „Kārtība, kādā aprēķina, piešķir un izlieto valsts budžetā paredzētos līdzekļus pašvaldībām pamatizglītības iestādes skolēnu ēdināšanai” |
4 (2016) |
4 (2019) |
Integrēto izglītojamo skaita ar speciālām vajadzībām īpatsvars vispārizglītojošās izglītības iestādēs ISCED 1-3 (% no kopējā izglītojamo skaita) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
4 (2012) |
33 (2020) |
Skolu nepabeigušo iedzīvotāju īpatsvars 18–24 gadus vecu iedzīvotāju vidū (%) [282] |
Nacionālais attīstības plāns 2014.‑2020.gadam |
10,6 (2012) |
10 (2020) |
|
2015. gads (izpilde) |
2016. gada plāns |
2017. gada plāns |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
42 746 210 |
37 718 762 |
34 430 984 |
34 651 765 |
34 651 765 |
38 |
49,8 |
48 |
48 |
48 |
|
811 304 |
820 487 |
825 623 |
825 623 |
825 623 |
|
37 |
47 |
47 |
47 |
47 |
|
18 086 495 |
9 095 277 |
6 759 002 |
6 836 226 |
6 836 226 |
|
- |
1,8 |
- |
- |
- |
|
01.07.00 Dotācija brīvpusdienu nodrošināšanai 1., 2., 3., un 4.klases izglītojamiem |
17 203 517 |
20 541 554 |
19 681 416 |
19 912 527 |
19 912 527 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
63 723 |
537 223 |
628 692 |
214 731 |
214 731 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
1 304 298 |
1 106 879 |
1 204 449 |
1 245 316 |
1 245 316 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
4 578 451 |
4 585 452 |
4 585 452 |
4 585 452 |
4 585 452 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
698 422 |
1 031 890 |
746 350 |
1 031 890 |
1 031 890 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Valsts budžeta finansējuma apmērs uz vienu izglītojamo mācību līdzekļu, t.sk. digitāla formātā, iegādei (euro uz izglītojamo) |
18,9 |
18,9 |
18,9 |
18,9 |
18,9 |
Pedagogi, kuri paaugstinājuši savu profesionālo kompetenci un ieguvuši otro kvalifikāciju (skaits) |
6 539 |
2 500 |
3 000 |
3 000 |
4 000 |
Izglītojamie, kuriem nodrošinātas brīvpusdienas (skaits) |
64 938 |
84 189 |
81 169 |
79 240 |
78 072 |
Izglītojamie, kuriem nodrošināts finansējums asistenta pakalpojuma saņemšanai izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām, kuri integrēti vispārējās izglītības iestādēs (skaits) |
290 |
255 |
295 |
300 |
300 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
|
(2012)
|
- |
|
- |
(2020)
|