Radio un televīzijas darbības joma:
- Elektronisko plāssaziņas līdzekļu darbības regulācija un uzraudzība.
Radio un televīzijas galvenie pasākumi 2020.gadā:
- nodrošināt sabiedriskā pasūtījuma koncepcijas īstenošanu;
- nodrošināt Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes funkciju īstenošanu.
Radio un televīzijas kopējo izdevumu izmaiņas no 2018. līdz 2022.gadam
|
2018. gads (izpilde) | 2019. gada plāns | 2020. gada plāns | 2021. gada plāns | 2022. gada plāns |
Vidējais amata vietu skaits gadā |
18 |
18 |
21 |
21 |
21 |
Tajā skaitā: |
|||||
Valsts pamatfunkciju īstenošana |
|||||
Vidējais amata vietu skaits gadā |
18 |
18 |
21 |
21 |
21 |
Nr. p.k. |
Pasākuma nosaukums (un darbības apraksts, ja pasākums attiecas tikai uz vienu programmu) Darbības apraksts ar norādi uz līdzekļu izlietojumu (ja pasākums attiecas uz vairāk kā vienu programmu) Darbības rezultāts Rezultatīvais rādītājs Programmas (apakšprogrammas) kods un nosaukums |
Izdevumi, euro / rādītāji, vērtība |
Pamatojums |
||||
2020. gadā |
2021. gadā |
2022. gadā |
|||||
1. |
Aktuālie informatīvās telpas drošības pasākumi - mākoņtehnoloģiju pakalpojuma nodrošināšana un monitoringa centra kapacitātes stiprināšana |
142 000 |
142 000 |
142 000 |
17.09.2019. MK sēdes protokols Nr. 42 34.§ 2.punkts |
||
Nodrošināta elektronisko plašsaziņas līdzekļu darbības uzraudzība |
|||||||
Ierosinātas administratīvās lietas par pārkāpumiem elektronisko plašsaziņas līdzekļu vidē (radio, televīzija, pakalpojumi pēc pieprasījuma) (skaits) |
27 |
27 |
27 |
||||
Ierosinātas administratīvās lietas par pārkāpumiem interneta vidē (skaits) |
10 |
20 |
30 |
||||
01.00.00 Nozares vadība |
|||||||
2. |
Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus (Latvijas Radio) |
1 370 852 |
1 370 852 |
1 370 852 |
17.09.2019. MK sēdes protokols Nr. 42 34.§ 2.punkts |
||
Satura vienību veidošana, nodrošinot to radīšanai nepieciešamās investīcijas un atbalsta funkcijas, to pārraide un publicēšana LR programmās un sociālo tīklu kontos |
|||||||
Pārraidītas un publicētas satura vienības LR programmās un sociālo tīklu kontos (skaits) |
500 |
500 |
500 |
||||
02.00.00 Latvijas Radio programmu veidošana un izplatīšana |
|||||||
3. |
Lai VSIA "Latvijas Radio” caur sabiedriskā pasūtījuma īstenošanu nodrošinātu VSIA "Latvijas Radio” darbinieku atlīdzības palielināšanu un veiktu strukturālās reformas |
750 000 |
750 000 |
750 000 |
Priekšli-kums Nr.65 2.lasījumam |
||
Strukturālo reformu veikšana, pilnveidojot satura veidošanas kapacitāti un kvalitāti veicinot pētnieciskos, multimediālos un inovatīvos satura formātus |
|||||||
Analītiskās žurnālistikas satura vadības un multimediālās kapacitātes stiprināšana (skaits) |
15 |
15 |
15 |
||||
Pārraidītas un publicētas satura vienības LR programmās un sociālo tīklu kontos (skaits) |
140 |
148 |
148 |
||||
02.00.00 Latvijas Radio programmu veidošana un izplatīšana |
|||||||
4. |
Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus (Latvijas Televīzija) |
4 129 148 |
4 129 148 |
4 129 148 |
17.09.2019. MK sēdes protokols Nr. 42 34.§ 2.punkts |
||
Satura vienību veidošana, nodrošinot to radīšanai nepieciešamās investīcijas un atbalsta funkcijas, to pārraide un publicēšana LSM.LV, LTV programmās un sociālo tīklu kontos |
|||||||
Pārraidītas un publicētas satura vienības LSM.LV un LTV programmās un sociālo tīklu kontos (skaits) |
10 612 |
10 612 |
10 612 |
||||
03.01.00 Latvijas Televīzijas programmu veidošana un izplatīšana |
|||||||
5. |
Lai VSIA "Latvijas Televīzija” caur sabiedriskā pasūtījuma īstenošanu nodrošinātu VSIA "Latvijas Televīzija” darbinieku atlīdzības palielināšanu, LSM.LV atlīdzības konkurētspēju un stiprinātu kapacitāti |
250 000 |
250 000 |
250 000 |
Priekšli-kums Nr.66 2.lasījumam |
||
Nodrošināt kvalitatīva un starptautiski uzticama satura veidošanu, palielinot sabiedriskā medija lomu sabiedrības saliedēšanas stiprināšanā |
|||||||
Ikmēneša vidējais svešvalodās izveidoto satura vienību skaits sabiedrisko mediju portālā LSM.LV |
850 |
850 |
850 |
||||
03.01.00 Latvijas Televīzijas programmu veidošana un izplatīšana |
|||||||
6. |
Pilsoniskās līdzdalības attīstība un sabiedrības saliedētība |
71 144 |
71 144 |
71 144 |
17.09.2019. MK sēdes protokols Nr. 42 34.§ 2.punkts |
||
Tiek stiprināta kvalitatīva informatīvā telpa, palielinot mediju lomu nacionālās identitātes stiprināšanā |
|||||||
Īstenoti konkursi sabiedriskā pasūtījuma nodrošināšanai Latgales reģionālajos un vietējos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos (skaits) |
2 |
2 |
2 |
||||
04.00.00 Komerciālās televīzijas un radio |
|||||||
7. |
Satura veidošanai bezmaksas zemes apraidē raidošajām komerctelevīzijām |
200 000 |
200 000 |
200 000 |
17.09.2019. MK sēdes protokols Nr. 42 34.§ 2.punkts |
||
Sabiedriskā pasūtījuma saturs komerciālajās televīzijās |
|||||||
Raidījumu (sižetu) skaits |
75 |
75 |
75 |
||||
04.00.00 Komerciālās televīzijas un radio |
|||||||
8. |
Lai nodrošinātu sabiedriskā pasūtījuma īstenošanu komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos |
500 000 |
- |
- |
Priekšli-kums Nr.67 2.lasījumam |
||
Tiek nodrošināta kvalitatīva vietējā satura radīšana, stiprinot Latvijas informatīvo un kultūrtelpu |
|||||||
Īstenoti konkursi sabiedriskā pasūtījuma nodrošināšanai |
3 |
- |
- |
||||
04.00.00 Komerciālās televīzijas un radio |
|||||||
Kopā |
7 413 144 |
6 913 144 |
6 913 144 |
- |
Budžeta programmu (apakšprogrammu) paskaidrojumi
Radio un televīzija 2020.gadam, salīdzinot ar 2019.gadu, ir veikusi šādas izmaiņas budžeta programmu (apakšprogrammu) struktūrā:
- izveidota jauna programma 05.00.00 "Galalietotājiem bez maksas izplatāmo programmu sarakstā iekļauto televīzijas programmu izplatīšana”.