Radio un televīzijas darbības joma:
- Elektronisko plašsaziņas līdzekļu darbības regulācija un uzraudzība
Radio un televīzijas galvenie pasākumi 2021. gadā:
- nodrošināt sabiedriskā pasūtījuma koncepcijas īstenošanu;
- nodrošināt Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes funkciju īstenošanu.
Radio un televīzijas kopējo izdevumu izmaiņas no 2019. līdz 2023. gadam (eiro)
Vidējais amata vietu skaits no 2019. līdz 2023. gadam
|
2019. gads |
2020. gada plāns |
2021. gada plāns |
2022. gada plāns |
2023. gada plāns |
Vidējais amata vietu skaits gadā |
18 |
21 |
21 |
21 |
21 |
Tajā skaitā: |
|||||
Valsts pamatfunkciju īstenošana |
|||||
Vidējais amata vietu skaits gadā |
18 |
21 |
21 |
21 |
21 |
Prioritārajiem pasākumiem papildu piešķirtais finansējums no 2021. līdz 2023. gadam
Nr. p.k. |
Pasākuma nosaukums Darbības apraksts ar norādi uz līdzekļu izlietojumu Darbības rezultāts Rezultatīvais rādītājs Programmas (apakšprogrammas) kods un nosaukums |
Izdevumi, euro / rādītāji, vērtība |
Pamatojums |
|||
2021. gadā |
2022. gadā |
2023. gadā |
|
|||
1. |
Padomes monitoringa apjoma palielināšana |
40 000 |
40 000 |
40 000 |
||
Nodrošināt aktīvāku iesaisti normatīvo aktu izstrādē, palielināt veiktā monitoringa apjomu, intensificēt starptautisko sadarbību mediju regulatoru jomā, aktivizēt darbību nozares administratīvo pārkāpumu novēršanas un citu būtisku nozares kontroles pasākumu jomā, daudz plašākā apjomā administrēt sabiedriskā pasūtījuma ietvaros komerciālo elektronisko plašsaziņas līdzekļiem piešķirto finansējumu, kā arī palielināt sabiedrisko mediju pārraudzības un kontroles darbības apjomu, ņemot vērā to iziešanu no reklāmas tirgus un ar to saistīto papildu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta |
||||||
Nodrošināta NEPLP monitoringa spēja elektronisko plašsaziņas līdzekļu jomā, efektīva elektronisko plašsaziņas līdzekļu darbības uzraudzība un preventīvu pasākumu veikšana |
||||||
NEPLP izveidotās instrukcijas un vadlīnijas par elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozari regulējošo normatīvo aktu piemērošanu (skaits) |
2 |
2 |
2 |
|||
NEPLP ierosināto administratīvo lietu skaits par pārkāpumiem interneta vidē |
60 |
70 |
80 |
|||
01.00.00 Nozares vadība |
||||||
2. |
VSIA “Latvijas Radio” attīstība pēc iziešana no reklāmas tirgus |
2 204 175 |
2 204 175 |
2 204 175 |
22.09.2020. MK sēdes protokols Nr. 55 38.§ 3. punkts |
|
Nodrošināt sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus sākot ar 2021. gadu |
||||||
Satura vienību pārraide un publicēšana LR programmās un sociālo tīklu kontos |
||||||
Pārraidītas un publicētas satura vienības LR programmās un sociālo tīklu kontos (skaits) |
452 |
452 |
452 |
|||
02.00.00 Latvijas Radio programmu veidošana un izplatīšana |
||||||
3. |
VSIA “Latvijas Televīzija” attīstība pēc iziešanas no reklāmas tirgus |
6 140 236 |
6 140 236 |
6 140 236 |
22.09.2020. MK sēdes protokols Nr. 55 38.§ 3. punkts |
|
Nodrošināt sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus sākot ar 2021. gadu |
||||||
Reklāmas raidlaiks tiek aizvietots ar saturu |
||||||
Reklāmas raidlaika aizvietošana ar satura raidapojumu stundās (skaits) |
1 301 |
1 301 |
1 301 |
|||
03.01.00 Latvijas Televīzijas programmu veidošana un izplatīšana |
||||||
4. |
Aktuālie informatīvās telpas drošības pasākumi (Mākoņtehnoloģiju pakalpojums) |
30 000 |
30 000 |
30 000 |
22.09.2020. MK sēdes protokols Nr. 55 38.§ 3. punkts |
|
Veikt kvalitatīvu, efektīvu un ātru datu apstrādi, nodrošinot satura uzraudzības spēju stiprināšanu un monitoringa kapacitātes palielināšanu |
||||||
Nodrošināt mediju monitoringu nemainīgā līmenī radio, televīzijas programmās un ārvalstu programmās |
||||||
Analizēto raidstundu skaits radio programmās |
6 000 |
6 000 |
6 000 |
|||
Analizēto raidstundu skaits televīzijas programmās |
8 000 |
8 000 |
8 000 |
|||
01.00.00 Nozares vadība |
||||||
5. |
Sabiedriskā pasūtījuma satura veidošana komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos, stiprinot Latvijas informatīvo telpu |
500 000 |
500 000 |
500 000 |
22.09.2019. MK sēdes protokols Nr. 55 38.§ 3. punkts |
|
Stiprināt Latvijas informatīvo telpu, nodrošinot sabiedriskā pasūtījuma īstenošanu komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos |
||||||
Sabiedriskā pasūtījuma saturs komerciālajās televīzijās |
||||||
Izsludināto konkursu skaits |
4 |
4 |
4 |
|||
04.00.00 Komerciālās televīzijas un radio |
||||||
6. |
1991.gada barikāžu trīsdesmitgades atzīmēšana |
12 681 |
- |
- |
Priekšlikums Nr. 127 2. lasījumam |
|
Nodrošināt 1991. gada barikāžu 30 gadu atceres pasākumu īstenošanu 2021. gadā |
||||||
VSIA “Latvijas Radio” barikāžu atceres pasākuma īstenošana |
||||||
Barikāžu atceres pasākuma atspoguļojums Latvijas Radio (skaits) |
1 |
- |
- |
|||
02.00.00 Latvijas Radio programmu veidošana un izplatīšana |
||||||
7. |
1991.gada barikāžu trīsdesmitgades atzīmēšana |
33 307 |
- |
- |
Priekšlikums Nr. 128 2. lasījumam |
|
Nodrošināt 1991. gada barikāžu 30 gadu atceres pasākumu īstenošanu 2021. gadā |
||||||
VSIA “Latvijas Televīzija” barikāžu atceres pasākumu īstenošana |
||||||
Televīzijas filma un videomateriāls par barikādēm un Barikāžu atceres pasākumu tiešraides Latvijas Televīzijā (skaits) |
2 |
- |
- |
|||
03.01.00 Latvijas Televīzijas programmu veidošana un izplatīšana |
||||||
8. |
Finansējums komercmediju atbalstam |
250 000 |
- |
- |
Priekšlikums Nr. 130 2. lasījumam |
|
Tiek nodrošināta kvalitatīva vietējā satura radīšana, stiprinot Latvijas informatīvo un kultūrtelpu |
||||||
Nodrošināta kvalitatīva vietējā satura ražošana |
||||||
Raidījumu pārraidīšana komerciālajās televīzijās (raidstundu skaits) |
10 |
- |
- |
|||
Raidījumu pārraidīšana komerciālajos radio (raidstundu skaits) |
5 |
- |
- |
|||
04.00.00 Komerciālās televīzijas un radio |
||||||
KOPĀ: |
9 210 399 |
8 914 411 |
8 914 411 |
|