Apakšprogrammas mērķis:

veikt normatīvajos aktos noteikto tiesību subjektu un juridisko faktu reģistrāciju un nodrošināt informācijas publisku ticamību un pieejamību.

Galvenās aktivitātes un izpildītāji:

  1. tiesību subjektu un juridisko faktu reģistrācija;
  2. ziņu par reģistrētajiem tiesību subjektiem un juridiskajiem faktiem publiskas ticamības un pieejamības nodrošināšana.

Apakšprogrammas izpildītājs: Uzņēmumu reģistrs.

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji no 2023. līdz 2027. gadam

 

2023. gads
(izpilde)

2024. gada     plāns

2025. gada plāns

2026. gada prognoze

2027. gada prognoze

Nodrošināta subjektu reģistrēšana un esošo datu aktualitāte, publiska ticamība un pieejamība

Atlikšanas lēmumu īpatsvars pret pieņemtajiem lēmumiem komercreģistrā (%)

27

15,0

24,0

20,0

18,0

Atcelti galvenā valsts notāra lēmumi (skaits)

2

2

2

2

2

Skatījumi Uzņēmumu reģistra informācijas tīmekļu vietnē (skaits)

2 120 666

2 000 000

2 100 000

2 200 000

2 300 000

Veikti regulāri pasākumi pārkāpumu novēršanai

Sastādīti brīdinājumi (skaits)

2 523

2 500

2 650

3 000

3000

Nodrošināta iespēja pieteikt un saņemt pakalpojumus elektroniski 

Elektroniski saņemto in­formācijas pieprasījumu īpatsvars no kopējā saņemto pieprasījumu skaita (%)

95,0

95,0

98,0

98,0

98,0

Finansiālie rādītāji no 2023. līdz 2027. gadam

 

2023. gads
(izpilde)

2024. gada     plāns

2025. gada plāns

2026. gada plāns

2027. gada plāns

Kopējie izdevumi, euro

6 179 013

7 185 433

6 762 247

6 711 137

6 711 731

Kopējo izdevumu izmaiņas, euro (+/–) pret iepriekšējo gadu

×

1 006 420

-423 186

-51 110

594

Kopējie izdevumi, % (+/–) pret iepriekšējo gadu

×

16,3

-5,9

-0,8

-

Atlīdzība, euro

4 191 866

5 135 963

5 188 259

5 137 149

5 137 743

Vidējais amata vietu skaits gadā

183

181

181

181

183

Vidējā atlīdzība amata vietai (mēnesī), euro

1 909

2 365

2 389

2 365

2 340

Izmaiņas izdevumos, salīdzinot 2025. gada plānu ar 2024. gada plānu

Euro

Pasākums

Samazinājums

Palielinājums

Izmaiņas

Izdevumi – kopā

490 062

66 876

-423 186

t. sk.:

Ilgtermiņa saistības

4 114

4 230

116

Palielināti izdevumi iemaksu veikšanai Eiropas Komercreģistru Forumā (ECRF)

4 114

4 230

116

Citas izmaiņas

485 948

62 646

-423 302

Samazināti izdevumi pasākumu plāna noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas, terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanai laikposmam no 2023. līdz 2025. gadam īstenošanai (MK 13.12.2022 sēdes prot. Nr.64 72.§)

18 840

-

-18 840

Samazināti izdevumi 2023.–2025. gada prioritārajam pasākumam “Uzņēmumu reģistra veiktspēja un  informācijas sistēmu pielāgošana” (MK 13.01.2023. sēdes prot.Nr.2 1.§ 2.punkts)

18 839

-

-18 839

Samazināti izdevumi 2023.–2025. gada prioritārajam pasākumam “Informācijas sistēmu pielāgojumi normatīvā regulējuma par diskvalificētajiem vadītājiem un  pārrobežu reorganizāciju ieviešanai” (MK 13.01.2023. sēdes prot.Nr.2 1.§ 2.punkts)

289 432

-

-289 432

Izdevumu samazinājums, lai izpildītu pieņemto lēmumu par horizontālu izdevumu samazināšanu (MK 27.08.2024. sēdes prot.Nr.33 52.§ 4.punkts un MK 19.09.2024 sēdes prot. Nr.38 2.§ 11.punkts)

158 837

-

-158 837

Palielināti izdevumi no ieņēmumu no maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu atlikuma uz 2025. gada 1. janvāri izmantošanai, lai nodrošinātu veselības apdrošināšanas polišu iegādi nodarbinātajiem, kas tieši iesaistīti maksas pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanā

-

51 703

51 703

Palielināti izdevumi, lai nodrošinātu juridisko veidojumu patieso labuma guvēju reģistra pilnveidošanas darbus saskaņā MK  05.08.2024. rīk. Nr.162 (pārdale no 74.resora programmas 10.00.00 “Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršana”)

-

10 350

10 350

Minimālās mēneša darba algas palielināšana (MK 19.09.2024 sēdes prot. Nr.38 2.§ 2.punkts)

-

593

593