-
Par mums
- Vadība
- Struktūra
- Darbības jomas
- Padotības iestādes
- Publikācijas un pārskati
- Trauksmes celšana
- Ētika
- Budžets
- Īpašumi
- Iepirkumi
- Vakances
-
Projekti
-
FM ES fondu projekti
- Eiropas Sociālā fonda projekts - Tehniskā palīdzība Finanšu ministrijai kā Eiropas Savienības fondu Revīzijas iestādei
- Eiropas Sociālā fonda projekts “Kohēzijas politikas fondu informācijas un komunikācijas pasākumu nodrošināšana Latvijā ES fondu 2014. – 2020. gada plānošanas periodā, 2.kārta”
- Eiropas Sociālā fonda projekts “Kohēzijas politikas fondu izvērtēšanas nodrošināšana pierādījumu bāzes veidošanai uz rezultātiem vērstu un efektīvu Eiropas Savienības (ES) fondu ieguldījumu plānošanai un veikšanai Latvijas tautsaimniecībā”
- Eiropas Sociālā fonda projekts “Tehniskā palīdzība Finanšu ministrijai kā Eiropas Savienības fondu Revīzijas iestādei”
- Eiropas Sociālā fonda tehniskās palīdzības projekts Kohēzijas politikas fondu izvērtēšanas nodrošināšana un kapacitātes palielināšana Latvijā ES fondu 2014.–2020.gada plānošanas periodā”
- Kohēzijas fonda projekts “Tehniskā palīdzība Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošajai iestādei Latvijā 2014.-2020.gada plānošanas periodā (2019.-2021. gads)”
- Projekts "Tehniskā palīdzība Finanšu ministrijai kā Eiropas Savienības fondu Revīzijas iestādei"
- Projekts “Kohēzijas politikas fondu informācijas un komunikācijas pasākumu nodrošināšana Latvijā ES fondu 2014. – 2020. gada plānošanas periodā”
- Projekts “Tehniskā palīdzība Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošajai iestādei Latvijā 2014.-2020.gada plānošanas periodā”
- FM citi ārvalstu finansētie projekti
-
FM ES fondu projekti
- Vēsture un ēka
- FM logo
-
Nozares politika
- Valsts budžets
-
Pašvaldību finanšu uzraudzība
- Pašvaldību finanšu rādītāju analīze
- Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padome
- Pašvaldību finanšu izlīdzināšanas fonda padome
- Finanšu stabilizācijas processs
- Pašvaldību finanšu izlīdzināšana
- Ministru kabineta un Latvijas Pašvaldību savienības vienošanās un domstarpību protokoli
- Latvijas pašvaldību budžeta rādītāju salīdzinājums ar Eiropas valstīm
-
Nodokļu politika
- Kādi normatīvie akti un to grozījumi stājas spēkā no 2021. gada 1. janvāra?
-
Nodokļu un nodevu sistēma Latvijā
- Akcīzes nodoklis
- Azartspēļu un izložu nodoklis
- Dabas resursu nodoklis
- Elektroenerģijas nodoklis
- Iedzīvotāju ienākuma nodoklis
- Mikrouzņēmumu nodoklis
- Nekustamā īpašuma nodoklis
- Solidaritātes nodoklis
- Pievienotās vērtības nodoklis
- Transportlīdzekļa ekspuatācijas nodoklis
- Uzņēmumu ienākuma nodoklis
- Uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodoklis
- Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas
- Valsts nodevu uzskaitījums
- Azartspēļu un izložu organizēšanas politika
- Nodokļu konvencijas
- Dārgmetālu un dārgakmeņu izstrādājumu izmantošanas joma
- Sabiedriskā labuma organizāciju politika
- Ēnu ekonomika
- Nodokļu ieņēmumu sadalījums pa budžetiem
- Noderīga informācija
- Vienotais nodokļu konts
- Izmaiņas nodokļu jomā, sākot ar 2018. gadu
- Izmaiņas nodokļu jomā, sākot ar 2019. gadu
- Kādi normatīvie akti un to grozījumi stājas spēkā no 2020. gada 1. janvāra?
- Muitas politika
-
Grāmatvedības politika
- Normatīvie akti
- Grāmatvedība ES
- Starptautiskie grāmatvedības (finanšu pārskatu) standarti ES
- Grāmatvedības organizācijas dokumentu rokasgrāmata mikrosabiedrībām un mazām sabiedrībām
- Ārvalstu amatpersonu kukuļošanas apkarošana
- Noderīgas saites
- Bezmaksas grāmatvedības programma
- Starptautiskā SGS regulas novērtēšanas konference
- Revīzijas politika un uzraudzība
-
Tautsaimniecības analīze un fiskālā politika
-
Tautsaimniecības un budžeta izpildes analīze
- Galvenie makroekonomiskie rādītāji un prognozes
- Ikmēneša makroekonomikas un kopbudžeta apskats
-
Iekšzemes kopprodukts
- FM: Ekonomika COVID-19 krīzē attīstījusies labāk nekā gaidīts
- FM: IKP samazinājumu pirmajā ceturksnī noteicis privātā patēriņa kritums
- FM: Latvijas ekonomika jau pirmajā ceturksnī uzrādījusi spēcīgu kritumu
- FM: 2019. gadā Latvijas ekonomisko izaugsmi virzīja iekšzemes pieprasījuma pieaugums
- FM: Rūpniecības izaugsme nodrošina Latvijas ekonomiskās izaugsmes paātrināšanos trešajā ceturksnī
- FM: Latvijas ekonomikas izaugsme otrajā ceturksnī palēninājusies līdz 2,0%
- FM: Ekonomiskās izaugsmes palēnināšanos pirmajā ceturksnī noteica enerģētikas sektors
- FM: Ekonomikas izaugsme 2018. gadā sasniedz 4,8% – straujāko kāpumu septiņu gadu laikā
- FM: Latvijas ekonomika arī ceturtajā ceturksnī uzrādījusi ļoti augstus izaugsmes tempus
- FM: Spēcīgs iekšējais pieprasījums nodrošina strauju ekonomikas izaugsmi
- FM: Latvijas ekonomikā saglabājas ļoti strauji izaugsmes tempi
- FM: Straujais pieaugums būvniecībā paātrina ekonomikas izaugsmi otrajā ceturksnī līdz 5,1%
- FM: Pērn sasniegta spēcīgākā izaugsme pēdējo sešu gadu laikā
- FM: Ekonomikas izaugsme šogad – straujākā pēdējo sešu gadu laikā
- FM: Ekonomiskā izaugsme šogad – straujākā pēdējo piecu gadu laikā
- FM: Spēcīga Latvijas ekonomikas izaugsme turpinās arī otrajā ceturksnī
- Latvijas ekonomika pirmajā ceturksnī sasniegusi strauju 4% izaugsmi
- FM: Ārējais pieprasījums un investīciju aktivizēšanās paātrina ekonomikas izaugsmi 1.ceturksnī līdz 3,9%
- FM: ekonomikas izaugsmes paātrināšanās 2016.gada 4.ceturksnī signalizē par straujāku izaugsmi šogad
- FM: Straujais rūpniecības pieaugums 2016. gada ceturtajā ceturksnī nodrošina ekonomikas izaugsmes paātrināšanos līdz 2,1%
- FM: Krītoties investīcijām, starp ekonomiskās izaugsmes uzturētājiem izvirzās eksports
- IKP gada pieaugums 3.ceturksnī bija 0,8%
- IKP gada pieaugums 3.ceturksnī bija 0,8%
- FM: IKP izaugsmi turpina balstīt privātais patēriņš
- FM: Latvijas ekonomika ir uz stabila attīstības ceļa
- FM: Privātais patēriņš turpina nodrošināt Latvijas ekonomikas izaugsmi
- FM: 2015. gadā Latvijas ekonomikas izaugsme paātrinājusies
- FM: Privātais patēriņš ir ievērojami pieaudzis arī 2015. gadā
- FM: Privātais patēriņš ir ievērojami pieaudzis arī 2015. gadā
- FM: Negaidīti strauja ekonomikas izaugsme trešajā ceturksnī
- FM: IKP izaugsme šī gada trešajā ceturksnī ir stabila
- FM: Ekonomikas izaugsme atkal kļūst straujāka
- FM: Ekonomikas izaugsme pirmajā ceturksnī ir tuvu prognozētajam
- FM: Ekonomika attīstās prognozētajā līmenī
- FM: Zemāka izaugsme pērn saistīta ar ārējiem faktoriem
- FM: Ģeopolitiskie notikumi pērn nobremzējuši ekonomikas attīstību
-
Inflācija
- FM: 2020. gadā lielāko devumu patēriņa cenu izmaiņās noteica pandēmija
- FM: Jūlijā Latvijā atgriežas inflācija
- FM: Straujā degvielas cenu krituma dēļ maijā fiksēta deflācija
- FM: Patēriņa cenas aprīlī palika nemainīgas
- FM: Martā bija zemākā inflācija kopš 2016. gada beigām
- FM: Februārī inflāciju galvenokārt ietekmēja pārtikas cenu kāpums
- FM: Inflācija stabilizējas nedaudz virs 2%
- FM: Novembrī sasniegts zemākais šā gada inflācijas līmenis
- FM: Inflācija turpina atkāpties
- FM: Septembrī reģistrēta zemākā inflācija šogad
- FM: Inflācijas līmenis Latvijā pakāpeniski samazinās
- FM: Jūnijā gada inflācija turpina samazināties, neskatoties uz sezonālu cenu kāpumu
- FM: Augsto inflāciju maijā uztur pārtikas un komunālo pakalpojumu cenu pieaugums
- FM: Aprīlī straujākais patēriņa cenu kāpums pēdējo divu gadu laikā
- FM: Šā gada pirmajos divos mēnešos inflācijas līmenis saglabājas stabils ap 3%
- FM: Lielāko devumu patēriņa cenu izmaiņās 2018. gadā noteica degvielas cenu kāpums
- FM: Cenu pieaugums Latvijā nedaudz palēninās
- FM: Degvielas cenu pieaugums joprojām būtiski ietekmē inflāciju Latvijā
- FM: Degvielas cenu pieaugums būtiski ietekmē patēriņa cenu kāpumu septembrī
- FM: Energoresursu cenu pieaugums joprojām turpina ietekmēt inflāciju
- FM: Jūlijā inflācijas pieaugumu nosaka energoresursu sadārdzinājums
- FM: Jūnijā patēriņa cenu kāpums palielinās, pasaules cenu ietekme pieaug
- FM: inflāciju maijā ietekmē degvielas cenu kāpums
- FM: Vidējais patēriņa cenu līmenis janvārī saglabājās nemainīgs
- FM: Decembrī bija zemākā gada inflācija 2017.gadā
- FM: Patēriņa cenu pieaugums turpina samazināties
- FM: Inflācija turpina atkāpties
- FM: Pārtikas cenu kāpums uztur augstu inflāciju
- FM: Patēriņa cenu dinamiku nosaka galvenokārt pārtikas cenas
- FM: Patēriņa cenu izmaiņas šogad galvenokārt nosaka pārtikas cenu dinamika
- FM: Inflāciju Latvijā turpina noteikt izejvielu cenu svārstības un pakalpojumu sadārdzināšanās
- FM: Inflāciju martā turpināja noteikt straujais pārtikas cenu kāpums
- FM: Februārī gada inflācija palielinājās līdz 3,3%
- FM: Strauji augot pārtikas cenām inflācija janvārī sasniedz 2,9%
- 2016. gada vidējā inflācija atbilst FM prognozētajam līmenim
- Pasaules tirgus cenu ietekmē palielinās pārtikas produktu un degvielas cenas Latvijā
- FM: Oktobrī reģistrēts straujākais patēriņu cenu kāpums šogad
- FM: Cenu kritumu augustā ietekmē sezonālie faktori
- FM: Jūlijā atsākas patēriņa cenu kāpums
- FM: Patēriņa cenas jūnijā nemainās
- Patēriņa cenu pieaugumu maijā nosaka dzērienu un sakaru pakalpojumu cenu kāpums
- FM: Inflācijas kritums gada griezumā pamatā vērojams zemo naftas cenu dēļ
- FM: Latvija cenu dinamiku joprojām nosaka izejvielu izmaksu samazināšanās
- FM: Vērojams pārsteidzošs inflācijas samazinājums gada sākumā
- FM: Cenu kritums pasaules tirgū turpina noteikt zemo inflāciju Latvijā
- FM: Novembrī patēriņa cenas nav mainījušās
- FM: Ārējās vides faktori noteica zemo inflācijas līmeni oktobrī
- FM: Gada inflācijas samazinājumu par 0,5% galvenokārt noteica energoresursu cenu kritums
- FM: Augustā patēriņa cenu gada inflācija bija minimāla
- FM: Jūlijā straujākais patēriņu cenu samazinājums pēdējo gadu laikā
- FM: Jūnijā pirmo reizi kopš decembra samazinājušās patēriņa cenas
- FM: Pārtikas cenu ietekmē maijā nedaudz palielinājusies inflācija
- FM: Inflācija joprojām saglabājas zemā līmenī
- FM: Latvijā atjaunojies mērens patēriņa cenu pieaugums
- FM: Inflācija februārī saglabājas zemā līmenī
- FM: Krītošās naftas cenas turpina pozitīvi ietekmēt mazumtirdzniecību
- FM: Cenu samazinājums degvielai un pārtikai nosaka zemo inflāciju Latvijā
-
Darba tirgus
- FM: Bezdarba pieaugums otrajā ceturksnī bijis mērens
- FM: Covid-19 krīze aptur 10 gadus ilgušo bezdarba kritumu
- FM: Bezdarba līmenis pagājušajā gadā būtiski pazeminājies
- FM: Nodarbinātības pieaugums vājinājies, bezdarba līmenis turpina strauji samazināties
- FM: Bezdarba līmenis turpina samazināties
- FM: Bezdarba līmenis turpina strauji samazināties, un aug nodarbināto skaits
- FM: Otrajā ceturksnī būtiski palielinās nodarbināto iedzīvotāju skaits
- FM: Bezdarbs Latvijā turpina strauji samazināties
- FM: Tautsaimniecībā nodarbināto iedzīvotāju skaits atsāk pieaugt
- FM: Bezdarba samazināšanās pirmajā ceturksnī kļuvusi straujāka
- FM: Bezdarba līmenis Latvijā turpina pakāpeniski pazemināties
- FM: Bezdarba līmenis Latvijā atkal sācis samazināties
- FM: Uzlabojumi darba tirgū lēnāki, bet turpinās
- FM: Bezdarba līmenis turpina samazināties, taču uzlabojumi darba tirgū kļūst lēnāki
- FM: Pirmo reizi kopš 2008. gada bezdarbs Latvijā noslīdējis zem 10%
- FM: Situācija darba tirgū turpina uzlaboties
- FM: Uzlabojumi darba tirgū kļuvuši lēnāki, tomēr turpinās
- Mazumtirdzniecība
-
Ārējā tirdzniecība
- FM: Latvijas preču eksports turpina izaugsmi
- FM: Latvijas ārējās tirdzniecības bilance jūnijā uzlabojās
- FM: Pandēmija būtiski samazināja Latvijas preču eksporta vērtību
- FM: Martā preču eksports samazinājies par 0,7%, un turpmākajos mēnešos kritums tikai pastiprināsies
- FM: Janvārī spēcīgs eksporta kāpums, taču turpmāk tā attīstība varētu būt mērenāka
- FM: Eksporta attīstību 2019. gadā būtiski ietekmēja ārējā pieprasījuma samazināšanās
- FM: Ārējie faktori turpina negatīvi ietekmēt Latvijas preču eksporta attīstību
- FM: Vājš ārējais pieprasījums turpina negatīvi ietekmēt preču eksporta izaugsmi
- FM: Septembrī palielinājies preču eksports, bet ārējais pieprasījums joprojām saglabājas vājš
- FM: Eksporta izaugsmi turpina ietekmēt koksnes eksporta un lidmašīnu reeksporta samazinājums
- FM: Pieprasījums Latvijas ārējos tirgos vājinās
- FM: Eksporta kritumu maijā būtiski ietekmēja reeksporta apjoma samazinājums
- FM: Aprīlī mērena eksporta izaugsme
- FM: Eksportam martā straujākais kāpums kopš pērnā gada jūnija
- FM: Turpina pieaugt kokrūpniecības produktu eksports
- FM: Preču eksporta kritumu janvārī noteica reeksporta samazinājums
- FM: Eksporta apjomi turpina palielināties, bet pieauguma temps mazinās
- FM: Kokmateriālu eksports nodrošina kopējo eksporta pieaugumu
- FM: Sliktas ražas un reeksporta krituma dēļ septembrī nedaudz samazinājās preču eksports
- FM: Gada griezumā eksporta pieauguma tempi joprojām strauji
- FM: Eksporta pieaugums 2018. gada pirmajā pusgadā sasniedza gandrīz 10%
- FM: Maijā saglabājas spēcīgs pieaugums visās galvenajās Latvijas preču eksporta grupās
- FM: Pērnā gada novembrī tika fiksēts zemākais preču tirdzniecības deficīts 2017.gadā
- FM: Oktobrī preču eksports sasniedzis jaunu rekordu
- FM: preču eksports turpina uzrādīt augstus pieauguma tempus
- FM: Ārējās tirdzniecības kāpums atspoguļo ekonomikas aktivitātes pieaugumu
- FM: Latvijas preču eksports turpina pieaugt visās nozīmīgākajās preču grupās
- FM: Augošais ārējais pieprasījums nodrošina spēcīgu eksporta pieaugumu šogad
- FM: Straujais pārtikas preču eksporta kāpums maijā nodrošināja pusi no kopējā eksporta pieauguma
- FM: š.g. pirmajos četros mēnešos eksports joprojām uzrāda iespaidīgu pieaugumu
- FM: Latvijas preču eksporta gada pieauguma tempi saglabājās augsti
- FM: Preču eksports pieaug ceturto mēnesi pēc kārtas
- FM: Latvijas preču eksportam janvārī straujākais kāpums pēdējo četru gadu laikā
- Preču eksports decembrī palielinājies par 7,6%
- 2016.g. novembrī Latvijas preču eksportu veicināja koksnes eksports
- FM: Reeksporta samazinājums turpina negatīvi ietekmēt kopējo eksporta vērtību
- FM: Ārējās tirdzniecības deficīts septembrī sarūk līdz zemākajam līmenim pēdējo gadu laikā
- FM: Spēcīgs graudaugu eksports augustā nodrošina strauju kopējā preču eksporta pieaugumu
- FM: Vāja ārējā pieprasījuma ietekmē eksporta izaugsme turpina samazināties
- FM: Latvijas preču eksporta kritums mazinās
- FM: Latvijas preču eksports maijā atsāk pieaugt
- FM: Uzlabojas preču ārējās tirdzniecības bilance
- FM: Latvijas eksports martā salīdzinājumā ar iepriekšējo mēnesi audzis par 7,1%
- FM: Eksporta apjoms mēneša laikā pieaug, bet atpaliek no pērnā gada līmeņa
- FM: Straujo preču eksporta kritumu janvārī galvenokārt noteica reeksporta samazinājums
- FM: 2015. gads bija izaicinājumu pilns Latvijas eksportētājiem
- FM: Pārliecinošs pārtikas eksporta kāpums nodrošināja eksporta pieaugumu 2015. gada novembrī
- FM: Latvijas eksports oktobrī atpaliek no pagājušā gada rekordapjoma
- FM: Vēsturiski augstākā graudaugu raža veicināja eksporta pieaugumu septembrī
- FM: Augustā vērojams preču eksporta apjomu kritums
- FM: jūlijā pieaug pārtikas preču eksports
- FM: Latvijas ražotāji pierāda - panākumi eksportā iespējami arī nelabvēlīgas ārējās vides apstākļos
- FM: Maijā mazinās eksporta kritums uz Krieviju
- FM: Aprīlī eksportā straujš pieaugums
- FM: Eksporta attīstība ir viļņveidīga
- FM: Pārtikas eksports samazinājies par trešdaļu
- FM: Latvijas eksportētājiem janvārī izdevies veiksmīgi kompensēt zaudēto Krievijas tirgu
- FM: Koksne bijis galvenais Latvijas eksporta dzinējspēks 2014. gadā
-
Rūpniecība
- FM: Latvijas rūpniecība turpina atgūties, jūlijā straujš kāpums kokapstrādes nozarē
- FM: Aprīlī apstrādes rūpniecībā straujākais kritums kopš 2009. gada
- FM: Apstrādes rūpniecības attīstību lielā mērā nosaka ar Covid-19 saistītie ierobežojumi eksporta tirgos
- FM: Gada sākums Latvijas rūpniecībā vājš, un nākotnes redzējums saglabājas līdzīgs
- FM: Kritumu rūpniecībā janvārī noteica sarukums kokrūpniecībā un enerģijas ražošanā
- FM: Pērnais gads rūpniecībai nav bijis veiksmīgs
- FM: Apstrādes rūpniecībā arvien izteiktāk izpaužas ārējās vides vājums
- FM: Izaugsmi rūpniecībā turpina sekmēt enerģētikas sektors un stabilais pieaugums apstrādes rūpniecībā
- FM: Enerģētikas sektors septembrī sekmējis spēcīgu pieaugumu rūpniecībā
- FM: Pateicoties kāpumam enerģētikā, rūpniecības nozarē augustā atjaunojas izaugsme
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsmi jūlijā nodrošina straujais kāpums datoru, elektrisko iekārtu un metālizstrādājumu ražošanā
- FM: Apstrādes rūpniecību sāk ietekmēt ārējā pieprasījuma vājināšanās
- FM: Aprīlī apstrādes rūpniecībā saglabājas noturīga izaugsme
- FM: Latvijas apstrādes rūpniecība saglabā noturību pret ārējās vides riskiem
- FM: Kokrūpniecība un mašīnbūve turpina nodrošināt apstrādes rūpniecības izaugsmi
- FM: Kokrūpniecība uztur apstrādes rūpniecības izaugsmi
- FM: Rūpniecības kritumu septembrī noteica elektroenerģijas ražošanas sarukums, tikmēr apstrādes rūpniecībā turpinājies pieaugums
- FM: Izaugsme kokrūpniecībā un mašīnbūvē augustā nosaka apstrādes rūpniecības pieaugumu
- FM: Kokrūpniecība atkal izvirzās par apstrādes rūpniecības izaugsmes dzinējspēku
- FM: Apstrādes rūpniecība maijā pieauga par 2,9%
- FM: Strauji augot mašīnbūvei un metālapstrādei, apstrādes rūpniecības izaugsme aprīlī nedaudz paātrinās
- FM: Rūpniecības izlaide pirmajā ceturksnī pieauga par 4,5%
- FM: labvēlīgā ārējā vide un pieaugošās investīcijas ir labs pamats apstrādes rūpniecības stabilai izaugsmei šogad
- FM: Decembrī saglabājas strauja apstrādes rūpniecības izaugsme un 2017. gads kopumā ļoti veiksmīgs visām rūpniecības nozarēm
- FM: 2017.gada novembrī apstrādes rūpniecības izaugsme atkal paaugstinās, sasniedzot 9,1%
- FM: Apstrādes rūpniecībā saglabājas visaptveroša izaugsme
- FM: Labvēlīgā ekonomiskā situācija eksporta tirgos veicina Latvijas apstrādes rūpniecības spēcīgo izaugsmi
- FM: Rūpniecība augustā sasniedz straujāko kāpumu pēdējo sešu gadu laikā
- FM: Latvijas rūpniecībā turpinās spēcīgas izaugsmes periods
- FM: Jūnijā apstrādes rūpniecības spēcīgo pieaugumu nodrošina izaugsme mašīnbūvē, datoru un pārtikas produktu ražošanā
- FM: Latvijas apstrādes rūpniecība maijā uzrāda straujāko izaugsmi šogad
- FM: Aprīlī rūpniecības izaugsmi būtiski veicina enerģētika, pārtikas un datoru ražošana
- FM: Latvijas apstrādes rūpniecībā turpinās spēcīga izaugsme, ko nodrošina ārējā pieprasījuma pieaugums
- FM: Straujie izaugsmes tempi enerģētikā nodrošināja 10,6 % pieaugumu rūpniecībā
- FM: Janvārī rūpniecībā turpinās spēcīga izaugsme
- FM: Rūpniecībā pērnā gada decembrī saglabājas izcili pieauguma tempi
- FM: Augošā apstrādes rūpniecība un straujš kāpums elektroenerģijas ražošanā noteica rūpniecības spēcīgo izaugsmi 2016. gada novembrī
- FM: Oktobrī apstrādes rūpniecībā turpinās spēcīgs pieaugums
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsme patiesi iepriecina
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsmi augustā nodrošina nozares diversificētā struktūra
- FM: Rūpniecība turpina uzrādīt stabilus pieauguma tempus
- FM: Jūnijā strauja izaugsme Latvijas rūpniecībā
- FM: Apstrādes rūpniecības straujā izaugsme maijā nodrošina rūpniecības izlaides rekordapjomu
- FM: Gada četros mēnešos rūpniecības produkcijas apjomi ir palielinājušies par 2,5%
- FM: Martā saražots vēsturiski lielākais apstrādes rūpniecības produkcijas apjoms
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsmi februārī nodrošināja plašs apakšnozaru klāsts
- FM: Aukstā ziema nodrošināja rūpniecības izaugsmi janvārī
- FM: Apstrādes rūpniecībai pērn būtiska loma Latvijas tautsaimniecības izaugsmē
- FM: Rūpniecības izaugsme novembrī atkal kļuva spēcīgāka
- FM: Oktobrī kokapstrāde saglabājusi apstrādes rūpniecības līderes lomu
- FM: Rūpniecības izaugsmes palēnināšanos septembrī noteica kritums pārtikas ražošanā, mašīnbūvē un metālapstrādē
- FM: Ražošanas apjomi augustā pieaug visās rūpniecības nozarēs
- FM: Jūlijā spēcīga izaugsme apstrādes rūpniecībā
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsme jūnijā kļuvusi mērenāka, bet joprojām spēcīga
- FM: Apstrādes rūpniecībā turpinās spēcīgs pieaugums
- FM: Rūpniecības izlaide aprīlī ļauj cerēt uz labu nozares izaugsmi šogad
- FM: Apstrādes rūpniecībā martā straujākais pieaugums kopš 2012. gada
- FM: Apstrādes rūpniecībā saglabājas lēna izaugsme
- FM: Pieaugumu apstrādes rūpniecībā turpina nodrošināt kokapstrāde
- FM: Par spīti ārējai videi apstrādes rūpniecības apjomi pērn saglabājas 2013. gada līmenī
- FM: Pērnā gada novembrī apstrādes rūpniecības apjomi sarukuši par 3,8%
-
Kopbudžeta izpilde
- FM: Desmit mēnešos samazinājušies faktiski visu lielāko nodokļu ieņēmumi
- FM: Kopbudžeta nodokļu ieņēmumi par 573,7 miljoniem eiro atpaliek no plāna
- FM: Kopbudžeta nodokļu ieņēmumi septiņos mēnešos par 506,2 miljoniem eiro atpaliek no plānotā
- FM: Pirmajā pusgadā kopbudžetā 131,4 miljonu eiro deficīts
- FM: Straujš nodokļu ieņēmumu kritums krīzes vissmagāk cietušajās nozarēs
- FM: Martā ir jūtama Covid-19 ietekme uz nodokļu ieņēmumiem
- FM: Covid-19 ierobežošana ietekmēs nodokļu izpildi pašvaldību budžetā turpmākajos mēnešos
- FM: Pirmajos divos mēnešos COVID-19 ietekme kopbudžetā vēl nav jūtama
- FM: Darbaspēka nodokļu pārpilde nodrošina pārpalikumu pašvaldību un valsts speciālajā budžetā
- FM: Nodokļu ieņēmumi kopbudžetā deviņos mēnešos saņemti plānotajā apmērā
- FM: Darbaspēka nodokļi pozitīvi ietekmē kopbudžeta ieņēmumus
- FM: Pārpalikumu kopbudžetā nodrošina augstās Eiropas Komisijas atmaksas par projektu īstenošanu
- FM: Ārvalstu finanšu palīdzības ieņēmumi nodrošina pārpalikuma pieaugumu kopbudžetā
- FM: Strauji pieauguši ārvalstu finanšu palīdzības ieņēmumi par aktīvo ES fondu projektu īstenošanu
- FM: Janvārī tradicionāli pārpalikums kopbudžetā
- FM: Vispārējās valdības budžeta deficīts 2018. gadā bija 0,7% no IKP
- FM: Pašvaldībās vērojams būtisks izdevumu pieaugums ES fondu projektu īstenošanai
- FM: Nodokļu ieņēmumi kopbudžetā kopumā iekasēti plānotajā apmērā
- FM: Pašvaldībās strauji pieaug izdevumi ES fondu projektiem
- FM: Šī gada nodokļu ieņēmumu plāns ir izpildīts
- FM: Aktīvā ES fondu projektu īstenošana sekmē kapitālo izdevumu kāpumu budžetā
- FM: Turpina palielināties iemaksas valsts budžetā par ES fondu projektiem
- FM: Pirmajā pusgadā kopbudžetā nodokļu ieņēmumi atbilst plānotajam
- FM: Kopbudžeta nodokļu ieņēmumu pieaugums pārsniedz ekonomikas izaugsmes tempu
- FM: Pirmajā ceturksnī nodokļu ieņēmumu pieaugums straujākais pēdējo sešu gadu laikā
- FM: Gads sākas ar strauju ES fondu projektu īstenošanu
- FM: Kopbudžetā pērn deficīts gandrīz uz pusi mazāks nekā plānots
- FM: Vienpadsmit mēnešos nodokļu ieņēmumi pieauga par 7,7%
- FM: ieņēmumi desmit mēnešos kopbudžetā par 465,6 milj. eiro vairāk kā pērn
- FM: Pateicoties straujākai ekonomikas izaugsmei, darba spēka nodokļu ieņēmumi pārsniedz plānoto līmeni
- FM: Gada sākumā pašvaldībās novērojamas augstākas investīcijas ES fondu līdzfinansētajos projektos
- FM: Gads sākas ar strauju nodokļu ieņēmumu pieaugumu
- FM: Kopbudžeta nodokļu ieņēmumu plāns desmit mēnešos izpildīts
- FM: Nodokļu ieņēmumi pildās plānotajā apmērā par spīti lēnākai ekonomikas izaugsmei
- FM: Deviņos mēnešos pašvaldību budžetā nodokļu ieņēmumi pieauguši par 6,6%
- FM: Nodokļu ieņēmumu plāns septiņos mēnešos izpildīts 100,4% apmērā
- FM: Nodokļu ieņēmumu plāns pildās atbilstoši
- Vispārējās valdības budžeta deficīta līmenis pērn pārsniedz plānoto apmēru vienreizējo izdevumu dēļ
- FM: Saņemtie maksājumi no EK nodrošina pārpalikumu kopbudžetā
- FM: Janvārī budžeta izdevumi bija zemāki nekā gadu iepriekš
- FM: Budžeta deficīts pērn bijis plānotajā līmenī
- FM: Gada nogalē ir laba nodokļu plāna izpilde
- FM: Nodokļu ieņēmumu izpilde tuvu plānotajam apjomam
- FM: Neskatoties uz lēnāku ekonomikas izaugsmi, kopbudžeta ieņēmumi iekasēti tuvu plānotajam apjomam
- FM: Kopbudžeta izdevumu pieauguma temps astoņos mēnešos ir augstāks nekā nodokļu ieņēmumu pieauguma temps
- FM: Pirmo piecu mēnešu konsolidētā kopbudžeta nodokļu ieņēmumi iekasēti atbilstoši plānotajam
- FM: Kopbudžeta pārpalikumu četros mēnešos nodrošina atmaksas par iepriekšējā perioda ES fondu projektiem
- FM: Nodokļu izpilde atbilst esošajai ekonomiskajai situācijai
- FM: Gads sācies ar pārpalikumu kopbudžetā
- FM: Vispārējās valdības budžeta deficīts pērn plānotajā līmenī
-
Prognozes
- FM: OECD paaugstina Latvijas ekonomiskās izaugsmes prognozi šim gadam no 3,5% līdz 5,2%
- FM: Eiropas Komisija būtiski paaugstina Latvijas izaugsmes prognozes
- Atbilstoši prognozēm Latvijas ekonomikas izaugsme šogad paātrināsies līdz pat 3,7%
- FM: Latvijas ekonomika šogad pieaugs par 3,2%
- FM ekonomikas izaugsmes prognozi 2016. gadam saglabā 3% apmērā
- FM: EK pozitīvi novērtē Latvijas ekonomikas attīstību
- Fiskālā politika
-
Tautsaimniecības un budžeta izpildes analīze
-
Starptautiskā sadarbība
- Pasaules Banka
- Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka
- Ziemeļu Investīciju banka
- Eiropas Padomes Attīstības banka
- Eiropas Investīciju banka
- Starptautiskais Valūtas fonds
- Eiropas stabilitātes mehānisms
- Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācija
- Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācija
- Eiropas Nodokļu administrācijas organizācija
- Eiropas Nodokļu administrācijas organizācija
- Pasaules Muitas organizācija
- Pasaules Muitas organizācija
- Starptautiskā nevalstiskā organizācija “Eiropas azartspēļu uzraudzības iestāžu forums”
- Finanšu tirgus politika
-
Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršana
- Latvijas Nacionālais noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas risku novērtēšanas ziņojums
- Pasākumu plāns noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanai laikposmam līdz 2019. gada 31. decembrim
- OECD izvērtējums par Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanu Latvijā
-
Komercdarbības atbalsta kontrole
- Vispārīga informācija
- Normatīvie akti
- Komercdarbības atbalsts un Covid19
- Komercdarbības atbalsta pasākumi / programmas
- Informācija par saimnieciskās darbības veicējiem, uz kuriem attiecas līdzekļu atgūšanas lēmums
- Par lietotāju tiesībām eState aid WIKI sistēmā
- Valsts atbalsta pārredzamība
- Skaidrojošie materiāli
- Projekta “De minimis atbalsta uzskaites sistēmas izstrāde” ieviešana
- De minimis atbalsta uzskaites sistēma
- ES un ES budžets
- ES fondi un citi finanšu instrumenti
-
Iekšējā audita politika
- Normatīvie akti
- Pārskati
- Vadlīnijas
-
Noderīga informācija
-
Ikmēneša diskusijas un forumi
- 2016. gadā
- 2015. gadā
- 2014. gadā
- 2013. gadā
- 2012. gadā
- 2011. gads
- 2010. gads
- 2009. gads
- 2008. gads
- 2007. gads
- 2006. gads
- 2005. gads
- 2004. gads
- 2003. gads
- 2002. gads
- 2001. gads
- 2000. gads
- 2011. gads
- 2010. gads
- 2009. gads
- 2008. gads
- 2007. gads
- 2006. gads
- 2005. gads
- 2004. gads
- 2003. gads
- 2018. gads
- 2017. gads
- 2016. gads
- 2015. gads
- 2014. gads
- 2013. gads
- 2012. gads
- 2011. gads
- 2009. gads
- 2008. gads
- 2007. gads
- 2006. gads
- 2005. gads
- 2004. gads
- 2003. gads
- Bibliotēka
-
Ikmēneša diskusijas un forumi
- Iekšējā audita darbības novērtēšana
- Iekšējā audita padome
- Iekšējās kontroles sistēma
- Publisko iepirkumu un VNĪ pārvaldības politika
- Publiskā un privātā partnerība
-
#Budžets2021
- Budžeta izstrāde
- #Budžets2021 izstrāde
-
Tavi nodokļi - Tava drošība
- Kāds bija 2020. gads Latvijas un pasaules ekonomikā un ko rāda prognozes 2021. gadam
- Atbalsts uzņēmējiem un iedzīvotājiem Covid-19 drošības pasākumu laikā turpinās
- Nākamgad saimnieciskās darbības veicējiem vairākas būtiskas izmaiņas nodokļu jomā
- Nākamgad uzņēmējiem vairākas būtiskas izmaiņas nodokļu jomā
- Ar jauno gadu sāks darboties vienotais nodokļu konts
- Būtiskākās izmaiņas nodokļu un finanšu jomā, kas stāsies spēkā 2021. gadā
- Jaunajā gadā jauna kārtība sūtījumu saņemšanai no Lielbritānijas
- Privātpersonām tiks segti pašizolācijas izdevumi Latvijas viesnīcā
- Kāda ir Latvijas nodokļu sistēma salīdzinājumā ar citām valstīm?
- Uzņēmumiem pieejams grants apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai
- Kas ir valsts budžeta izdevumu pārskatīšana?
- Nākamā gada valsts budžetā ieguvumi arī senioriem
- Cik tiek novirzīts nozarēm no viena nodokļos samaksātā eiro?
- Eiropas Savienības nauda straujākai Latvijas izaugsmei
- 2021. gadā sabiedriskie mediji pilnībā iziet no komercreklāmu tirgus
- Turpināsies valsts aizsardzības spēju stiprināšana iedzīvotāju drošībai
- Uzsāk pieteikumu pieņemšanu dīkstāves atbalstam un atbalstam algu subsīdijai
- ALTUM programmas Covid-19 ietekmes pārvarēšanai uzņēmējiem pieejamas arī nākamgad
- Arī turpmāk pārmaksātā PVN atmaksa notiks ātrāk
- Nodokļu nomaksa mazajiem uzņēmējiem kļūs vienkāršāka
- Kādus ieguvumus #Budžets2021 paredz Latvijas iedzīvotājiem
- No nākamā gada tiek samazināti darbaspēka nodokļi vispārējā nodokļu režīmā strādājošajiem
- Minimālā alga tiks palielināta no 430 eiro līdz 500 eiro
- Kas ir valsts sociālā apdrošināšana un kāda nozīme obligātajām iemaksām?
- Nozīmīgākie sabiedrības ieguvumi
- Ministriju #Budžets2020
- Interaktīvais #budžets2020
-
Aktualitātes
- Covid-19
- Notikumu kalendārs
- Jaunumi
- Nozares ziņas
- Foto un Video
-
Sabiedrības līdzdalība
- Dienas kārtības veidošana
- Politikas izstrāde
- Lēmumu pieņemšana Latvijā
- Politikas ieviešana un izvērtēšana
- Darba grupas
- Sadarbība ar pilsonisko sabiedrību
-
Tiesību aktu projekti
- Pašvaldību finanšu uzraudzības politika
- Valsts budžeta politika
-
Nodokļu politika
- "MK noteikumu projekts ""Grozījumi Ministru kabineta 2013.gada 15.janvāra noteikumos Nr.40 “Noteikumi par pievienotās vērtības nodokļa deklarācijām””
- Finanšu ministrijas vēstule "Par publiskajām konsultācijām plānotajiem grozījumiem transfertcenu tiesiskajā regulējumā"
- Uzziņa par likumprojektu "Grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā"
- Uzziņa par likumprojektu "Grozījums Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likumā"
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2008. gada 25. augusta noteikumos Nr. 677 "Noteikumi par iedzīvotāju ienākuma nodokļa paziņojumiem""
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2010. gada 21. septembra noteikumos Nr. 899 “Likuma “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” normu piemērošanas kārtība””
- Uzziņa par likumprojektu “Grozījumi likumā “Par akcīzes nodokli””
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Kārtība, kādā kredītinformācijas birojs vai fiziskā persona pieprasa un Valsts ieņēmumu dienests sniedz informāciju par fiziskās personas ienākumiem”
- Uzziņa par informatīvā ziņojuma projektu “Par ēnu ekonomikas ierobežošanas pasākumu efektivitāti un ēnu ekonomikas ierobežošanas plānu 2021.– 2025. gadam”
- Uzziņa par likumprojektu “Grozījumi Elektroenerģijas nodokļa likumā”
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumos Nr. 211 “Spirta denaturēšanas un denaturētā spirta aprites kārtība””
- Azartspēļu un izložu organizēšanas politika
- Muitas politika
- Grāmatvedības politika
- Revīzijas politika un uzraudzība
- Fiskālā politika
-
Finanšu tirgus politika
- Uzziņa par likumprojektu "Grozījumi Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā"
- Uzziņa par likumprojektu "Izslēdzošā ieskaita likums"
- Uzziņa par likumprojektu "Grozījumi Ieguldījumu pārvaldes sabiedrību likumā" un likumprojektu "Grozījumi Alternatīvo ieguldījumu fondu un to pārvaldnieku likumā"
- Ministru kabineta noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2019. gada 2. jūlija noteikumos Nr. 281 “Noteikumi par neparasta darījuma pazīmju sarakstu un kārtību, kādā sniedzami ziņojumi par neparastiem vai aizdomīgiem darījumiem””
- Ministru kabineta noteikumu projekts “Grozījums Ministru kabineta 2019. gada 27. augusta noteikumos Nr. 408 “Noteikumi par kārtību, kādā sniedzami ziņojumi par aizdomīgiem darījumiem””
- Uzziņa par likumprojektu “Vērtspapīrošanas un segto obligāciju likums”
- Uzziņa par likumprojektu “Grozījumi Privāto pensiju fondu likumā”
- Uzziņa par likumprojektu “Ieguldījumu brokeru sabiedrību likums” un likumprojektu “Grozījumi Finanšu instrumentu tirgus likumā”
- Uzziņa par likumprojektu “Grozījumi Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas likumā”
- Uzziņa par likumprojektu “Akciju atpirkšanas likums” un likumprojektu “Grozījumi Finanšu instrumentu tirgus likumā”
- Likumprojekts “Grozījumi Kredītiestāžu un ieguldījumu brokeru sabiedrību darbības atjaunošanas un noregulējuma likumā” 02/11/2020
- Likumprojekts “Grozījumi Finanšu instrumentu tirgus likumā” 02/11/2020
- Likumprojekts “Grozījumi likumā “Par norēķinu galīgumu maksājumu un finanšu instrumentu norēķinu sistēmās”” 02/11/2020
- Likumprojekts “Grozījumi Finanšu instrumentu tirgus likumā” 30/11/2020
- Likumprojekts “Grozījumi Kredītiestāžu likumā” 30/11/2020
- MK noteikumu projekts „Noteikumi par aizdomīgu darījumu ziņojumu un sliekšņa deklarācijas iesniegšanas kārtību un saturu”
- Komercdarbības atbalsta kontroles politika
-
ES un ārvalstu finanšu palīdzības politika
- Grozījums MK 2015.gada 24.februāra noteikumos Nr.108 “Kārtība, kādā uzrauga un izvērtē ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda ieviešanu, kā arī izveido un izmanto Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmu 2014.–2020. gadam”
- Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2021.–2027.gada plānošanas perioda darbības programmas projekts 10/08/2020
- "Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2021.–2027.gada plānošanas perioda darbības programmas" Vides pārskata projekts 02/11/2020
- Iekšējā audita politika
-
Publisko iepirkumu politika
- Uzziņa par likumprojektu “Grozījumi Publisko iepirkumu likumā”, likumprojektu “Grozījumi Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likumā”, likumprojektu “Grozījumi Publiskās un privātās partnerības likumā”, likumprojektu “Grozījumi Aizsardzības un droš
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 28. marta noteikumos Nr. 187 “Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu procedūru un metu konkursu norises kārtība”” un Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozīju
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 28. februāra noteikumos Nr. 103 “Publisko iepirkumu paziņojumi un to sagatavošanas kārtība””, Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2017. g
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Iepirkumu paziņojumi un to sagatavošanas kārtība” 30/11/2020
- Valsts nekustamo īpašumu pārvaldības politika
- Publiskās un privātās partnerības politika
- Sabiedrības līdzdalība par ES un citas ārvalstu finanšu palīdzības jautājumiem
- Iesniegumi un FM atbildes
- Ekspertu viedokļi
- Infografikas
- Kontakti
- Vakances
- Iepirkumi
- Projekti
- Par mums
- Privātuma politika
- Piekļūstamība
- Lapas karte