-
Par mums
- Vadība
- Struktūra
- Darbības jomas
- Padotības iestādes
- Publikācijas un pārskati
- Trauksmes celšana
- Ētika
- Budžets
- Īpašumi
- Iepirkumi
- Vakances
-
Projekti
-
FM ES fondu projekti
- Eiropas Sociālā fonda projekts - Tehniskā palīdzība Finanšu ministrijai kā Eiropas Savienības fondu Revīzijas iestādei
- Eiropas Sociālā fonda projekts “Kohēzijas politikas fondu informācijas un komunikācijas pasākumu nodrošināšana Latvijā ES fondu 2014. – 2020. gada plānošanas periodā, 2.kārta”
- Eiropas Sociālā fonda projekts “Kohēzijas politikas fondu izvērtēšanas nodrošināšana pierādījumu bāzes veidošanai uz rezultātiem vērstu un efektīvu Eiropas Savienības (ES) fondu ieguldījumu plānošanai un veikšanai Latvijas tautsaimniecībā”
- Eiropas Sociālā fonda projekts “Tehniskā palīdzība Finanšu ministrijai kā Eiropas Savienības fondu Revīzijas iestādei”
- Eiropas Sociālā fonda tehniskās palīdzības projekts Kohēzijas politikas fondu izvērtēšanas nodrošināšana un kapacitātes palielināšana Latvijā ES fondu 2014.–2020.gada plānošanas periodā”
- Kohēzijas fonda projekts “Tehniskā palīdzība Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošajai iestādei Latvijā 2014.-2020.gada plānošanas periodā (2019.-2021. gads)”
- Projekts "Tehniskā palīdzība Finanšu ministrijai kā Eiropas Savienības fondu Revīzijas iestādei"
- Projekts “Kohēzijas politikas fondu informācijas un komunikācijas pasākumu nodrošināšana Latvijā ES fondu 2014. – 2020. gada plānošanas periodā”
- Projekts “Tehniskā palīdzība Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošajai iestādei Latvijā 2014.-2020.gada plānošanas periodā”
- FM citi ārvalstu finansētie projekti
-
FM ES fondu projekti
- Vēsture un ēka
- FM logo
-
Nozares politika
- Valsts budžets
- Fiskālā politika
-
Pašvaldību finanšu uzraudzība
- Pašvaldību finanšu rādītāju analīze
- Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padome
- Pašvaldību finanšu izlīdzināšanas fonda padome
- Finanšu stabilizācijas processs
- Pašvaldību finanšu izlīdzināšana
- Ministru kabineta un Latvijas Pašvaldību savienības vienošanās un domstarpību protokoli
- Latvijas pašvaldību budžeta rādītāju salīdzinājums ar Eiropas valstīm
-
Nodokļu un nodevu politika
-
Latvijas nodokļu un nodevu sistēma
- Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas
- Iedzīvotāju ienākuma nodoklis
- Solidaritātes nodoklis
- Uzņēmumu ienākuma nodoklis
- Mikrouzņēmumu nodoklis
- Nekustamā īpašuma nodoklis
- Pievienotās vērtības nodoklis
- Akcīzes nodoklis
- Dabas resursu nodoklis
- Azartspēļu un izložu nodoklis un nodeva
- Muitas nodoklis
- Transportlīdzekļa ekspuatācijas nodoklis
- Uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodoklis
- Valsts nodevu uzskaitījums
- Elektroenerģijas nodoklis
- Nodokļu konvencijas
- Nodokļu atvieglojumi
- Noderīga informācija
- Vienotais nodokļu konts
- Aktuālās nodokļu politikas izmaiņas
- Nodokļu ieņēmumu sadalījums pa budžetiem 2022. gadā
-
Latvijas nodokļu un nodevu sistēma
- Muitas politika
- Ēnu ekonomika
- Azartspēļu un izložu organizēšanas politika
- Dārgmetālu un dārgakmeņu izstrādājumu izmantošanas joma
- Sabiedriskā labuma organizāciju politika
-
Grāmatvedības politika
- Normatīvie akti
- Grāmatvedība ES
- Starptautiskie grāmatvedības (finanšu pārskatu) standarti ES
- Grāmatvedības organizācijas dokumentu rokasgrāmata mikrosabiedrībām un mazām sabiedrībām
- Ārvalstu amatpersonu kukuļošanas apkarošana
- Noderīgas saites
- Bezmaksas grāmatvedības programma
- Starptautiskā SGS regulas novērtēšanas konference
- Revīzijas politika un uzraudzība
-
Tautsaimniecības analīze
-
Tautsaimniecības un budžeta izpildes analīze
- Galvenie makroekonomiskie rādītāji un prognozes
- Ikmēneša makroekonomikas un kopbudžeta apskats
-
Iekšzemes kopprodukts
- FM: Atjaunojoties pakalpojumu nozares darbībai, ekonomikas izaugsme pirmajā ceturksnī sasniedz 5,9%
- FM: Covid-19 krīzi Latvijas ekonomika pārvarējusi labāk nekā prognozēts, šogad jauni satricinājumi
- FM: Ekonomikas izaugsme 2021. gadā sasniegusi 4,7%
- FM: Globālās izaugsmes atjaunošanās un atbalsta pasākumi trešajā ceturksnī nodrošinājuši 5,1% Latvijas ekonomikas izaugsmi
- FM: Ekonomikas izaugsme trešajā ceturksnī sabremzējas
- FM: Latvijas ekonomika Covid-19 krīzi pārvarējusi daudz labāk nekā gaidīts
- FM: Ekonomikas izaugsme otrajā ceturksnī strauji atjaunojusies
- FM: Iekšzemes kopprodukts pērn samazinājies par 3,6%, šogad gaidāma ekonomiskās izaugsmes atjaunošanās
- FM: Latvijas ekonomikas attīstība pērnā gada ceturtajā ceturksnī būtiski labāka nekā gaidīts
- FM: Ekonomika COVID-19 krīzē attīstījusies labāk nekā gaidīts
- FM: IKP samazinājumu pirmajā ceturksnī noteicis privātā patēriņa kritums
- FM: Latvijas ekonomika jau pirmajā ceturksnī uzrādījusi spēcīgu kritumu
- FM: 2019. gadā Latvijas ekonomisko izaugsmi virzīja iekšzemes pieprasījuma pieaugums
- FM: Rūpniecības izaugsme nodrošina Latvijas ekonomiskās izaugsmes paātrināšanos trešajā ceturksnī
- FM: Latvijas ekonomikas izaugsme otrajā ceturksnī palēninājusies līdz 2,0%
- FM: Ekonomiskās izaugsmes palēnināšanos pirmajā ceturksnī noteica enerģētikas sektors
- FM: Ekonomikas izaugsme 2018. gadā sasniedz 4,8% – straujāko kāpumu septiņu gadu laikā
- FM: Latvijas ekonomika arī ceturtajā ceturksnī uzrādījusi ļoti augstus izaugsmes tempus
- FM: Spēcīgs iekšējais pieprasījums nodrošina strauju ekonomikas izaugsmi
- FM: Latvijas ekonomikā saglabājas ļoti strauji izaugsmes tempi
- FM: Straujais pieaugums būvniecībā paātrina ekonomikas izaugsmi otrajā ceturksnī līdz 5,1%
- FM: Pērn sasniegta spēcīgākā izaugsme pēdējo sešu gadu laikā
- FM: Ekonomikas izaugsme šogad – straujākā pēdējo sešu gadu laikā
- FM: Ekonomiskā izaugsme šogad – straujākā pēdējo piecu gadu laikā
- FM: Spēcīga Latvijas ekonomikas izaugsme turpinās arī otrajā ceturksnī
- Latvijas ekonomika pirmajā ceturksnī sasniegusi strauju 4% izaugsmi
- FM: Ārējais pieprasījums un investīciju aktivizēšanās paātrina ekonomikas izaugsmi 1.ceturksnī līdz 3,9%
- FM: ekonomikas izaugsmes paātrināšanās 2016.gada 4.ceturksnī signalizē par straujāku izaugsmi šogad
- FM: Straujais rūpniecības pieaugums 2016. gada ceturtajā ceturksnī nodrošina ekonomikas izaugsmes paātrināšanos līdz 2,1%
- FM: Krītoties investīcijām, starp ekonomiskās izaugsmes uzturētājiem izvirzās eksports
- IKP gada pieaugums 3.ceturksnī bija 0,8%
- IKP gada pieaugums 3.ceturksnī bija 0,8%
- FM: IKP izaugsmi turpina balstīt privātais patēriņš
- FM: Latvijas ekonomika ir uz stabila attīstības ceļa
- FM: Privātais patēriņš turpina nodrošināt Latvijas ekonomikas izaugsmi
- FM: 2015. gadā Latvijas ekonomikas izaugsme paātrinājusies
- FM: Privātais patēriņš ir ievērojami pieaudzis arī 2015. gadā
- FM: Privātais patēriņš ir ievērojami pieaudzis arī 2015. gadā
- FM: Negaidīti strauja ekonomikas izaugsme trešajā ceturksnī
- FM: IKP izaugsme šī gada trešajā ceturksnī ir stabila
- FM: Ekonomikas izaugsme atkal kļūst straujāka
- FM: Ekonomikas izaugsme pirmajā ceturksnī ir tuvu prognozētajam
- FM: Ekonomika attīstās prognozētajā līmenī
- FM: Zemāka izaugsme pērn saistīta ar ārējiem faktoriem
- FM: Ģeopolitiskie notikumi pērn nobremzējuši ekonomikas attīstību
-
Inflācija
- FM: Inflācija turpina uzņemt apgriezienus
- FM: Martā turpinājās straujš patēriņa cenu kāpums
- FM: Patēriņa cenu pieaugumu turpina ietekmēt ārējie faktori
- FM: 2022. gada janvārī turpinās straujš patēriņa cenu kāpums
- FM: Oktobrī bija straujākais cenu kāpums kopš 2009. gada vidus
- FM: Cenu pieaugumu jūlijā turpina noteikt galvenokārt degvielas cenu kāpums
- FM: Cenu pieaugums jūnijā kļuvis straujāks
- FM: Straujš degvielas cenu kāpums paātrina inflāciju
- FM: Straujā degvielas cenu pieauguma dēļ patēriņa cenas aprīlī gada laikā palielinājās par 1,7%
- FM: Martā atsākas mērens patēriņa cenu kāpums
- FM: 2020. gadā lielāko devumu patēriņa cenu izmaiņās noteica pandēmija
- FM: Jūlijā Latvijā atgriežas inflācija
- FM: Straujā degvielas cenu krituma dēļ maijā fiksēta deflācija
- FM: Patēriņa cenas aprīlī palika nemainīgas
- FM: Martā bija zemākā inflācija kopš 2016. gada beigām
- FM: Februārī inflāciju galvenokārt ietekmēja pārtikas cenu kāpums
- FM: Inflācija stabilizējas nedaudz virs 2%
- FM: Novembrī sasniegts zemākais šā gada inflācijas līmenis
- FM: Inflācija turpina atkāpties
- FM: Septembrī reģistrēta zemākā inflācija šogad
- FM: Inflācijas līmenis Latvijā pakāpeniski samazinās
- FM: Jūnijā gada inflācija turpina samazināties, neskatoties uz sezonālu cenu kāpumu
- FM: Augsto inflāciju maijā uztur pārtikas un komunālo pakalpojumu cenu pieaugums
- FM: Aprīlī straujākais patēriņa cenu kāpums pēdējo divu gadu laikā
- FM: Šā gada pirmajos divos mēnešos inflācijas līmenis saglabājas stabils ap 3%
- FM: Lielāko devumu patēriņa cenu izmaiņās 2018. gadā noteica degvielas cenu kāpums
- FM: Cenu pieaugums Latvijā nedaudz palēninās
- FM: Degvielas cenu pieaugums joprojām būtiski ietekmē inflāciju Latvijā
- FM: Degvielas cenu pieaugums būtiski ietekmē patēriņa cenu kāpumu septembrī
- FM: Energoresursu cenu pieaugums joprojām turpina ietekmēt inflāciju
- FM: Jūlijā inflācijas pieaugumu nosaka energoresursu sadārdzinājums
- FM: Jūnijā patēriņa cenu kāpums palielinās, pasaules cenu ietekme pieaug
- FM: inflāciju maijā ietekmē degvielas cenu kāpums
- FM: Vidējais patēriņa cenu līmenis janvārī saglabājās nemainīgs
- FM: Decembrī bija zemākā gada inflācija 2017.gadā
- FM: Patēriņa cenu pieaugums turpina samazināties
- FM: Inflācija turpina atkāpties
- FM: Pārtikas cenu kāpums uztur augstu inflāciju
- FM: Patēriņa cenu dinamiku nosaka galvenokārt pārtikas cenas
- FM: Patēriņa cenu izmaiņas šogad galvenokārt nosaka pārtikas cenu dinamika
- FM: Inflāciju Latvijā turpina noteikt izejvielu cenu svārstības un pakalpojumu sadārdzināšanās
- FM: Inflāciju martā turpināja noteikt straujais pārtikas cenu kāpums
- FM: Februārī gada inflācija palielinājās līdz 3,3%
- FM: Strauji augot pārtikas cenām inflācija janvārī sasniedz 2,9%
- 2016. gada vidējā inflācija atbilst FM prognozētajam līmenim
- Pasaules tirgus cenu ietekmē palielinās pārtikas produktu un degvielas cenas Latvijā
- FM: Oktobrī reģistrēts straujākais patēriņu cenu kāpums šogad
- FM: Cenu kritumu augustā ietekmē sezonālie faktori
- FM: Jūlijā atsākas patēriņa cenu kāpums
- FM: Patēriņa cenas jūnijā nemainās
- Patēriņa cenu pieaugumu maijā nosaka dzērienu un sakaru pakalpojumu cenu kāpums
- FM: Inflācijas kritums gada griezumā pamatā vērojams zemo naftas cenu dēļ
- FM: Latvija cenu dinamiku joprojām nosaka izejvielu izmaksu samazināšanās
- FM: Vērojams pārsteidzošs inflācijas samazinājums gada sākumā
- FM: Cenu kritums pasaules tirgū turpina noteikt zemo inflāciju Latvijā
- FM: Novembrī patēriņa cenas nav mainījušās
- FM: Ārējās vides faktori noteica zemo inflācijas līmeni oktobrī
- FM: Gada inflācijas samazinājumu par 0,5% galvenokārt noteica energoresursu cenu kritums
- FM: Augustā patēriņa cenu gada inflācija bija minimāla
- FM: Jūlijā straujākais patēriņu cenu samazinājums pēdējo gadu laikā
- FM: Jūnijā pirmo reizi kopš decembra samazinājušās patēriņa cenas
- FM: Pārtikas cenu ietekmē maijā nedaudz palielinājusies inflācija
- FM: Inflācija joprojām saglabājas zemā līmenī
- FM: Latvijā atjaunojies mērens patēriņa cenu pieaugums
- FM: Inflācija februārī saglabājas zemā līmenī
- FM: Krītošās naftas cenas turpina pozitīvi ietekmēt mazumtirdzniecību
- FM: Cenu samazinājums degvielai un pārtikai nosaka zemo inflāciju Latvijā
-
Darba tirgus
- FM: Bezdarba pieaugums pandēmijas otrajā vilnī bijis ļoti mērens
- FM: Bezdarba pieaugums pagājušajā gadā bijis mērens
- FM: Bezdarba pieaugums otrajā ceturksnī bijis mērens
- FM: Covid-19 krīze aptur 10 gadus ilgušo bezdarba kritumu
- FM: Bezdarba līmenis pagājušajā gadā būtiski pazeminājies
- FM: Nodarbinātības pieaugums vājinājies, bezdarba līmenis turpina strauji samazināties
- FM: Bezdarba līmenis turpina samazināties
- FM: Bezdarba līmenis turpina strauji samazināties, un aug nodarbināto skaits
- FM: Otrajā ceturksnī būtiski palielinās nodarbināto iedzīvotāju skaits
- FM: Bezdarbs Latvijā turpina strauji samazināties
- FM: Tautsaimniecībā nodarbināto iedzīvotāju skaits atsāk pieaugt
- FM: Bezdarba samazināšanās pirmajā ceturksnī kļuvusi straujāka
- FM: Bezdarba līmenis Latvijā turpina pakāpeniski pazemināties
- FM: Bezdarba līmenis Latvijā atkal sācis samazināties
- FM: Uzlabojumi darba tirgū lēnāki, bet turpinās
- FM: Bezdarba līmenis turpina samazināties, taču uzlabojumi darba tirgū kļūst lēnāki
- FM: Pirmo reizi kopš 2008. gada bezdarbs Latvijā noslīdējis zem 10%
- FM: Situācija darba tirgū turpina uzlaboties
- FM: Uzlabojumi darba tirgū kļuvuši lēnāki, tomēr turpinās
-
Mazumtirdzniecība
- FM: Mazumtirdzniecībā martā turpinās strauja izaugsme
- FM: Mazumtirdzniecībā pieaugumu turpina nodrošināt nepārtikas preces
- FM: Mazumtirdzniecībā 2021. gads kopumā noslēdzies ar 2,5% izaugsmi
- FM: Mājsēde oktobrī apturējusi mazumtirdzniecības izaugsmi
- FM: Septembrī mazumtirdzniecībā turpinās izaugsme, oktobrī – novembrī situāciju ietekmēs mājsēde
- FM: Jau sesto mēnesi mazumtirdzniecības apjomi pieaug
- FM: Jūnijā mazumtirdzniecībā stabila izaugsme
- FM: Mazumtirdzniecībā atgriežas pieaugums
- FM: Covid-19 ierobežojumu ietekmē samazinās mazumtirdzniecības apjomi, iedzīvotāju uzkrājumi pieaug
- FM: Pērn reģistrēta zemākā mazumtirdzniecības izaugsme pēdējo desmit gadu laikā
- FM: Novembrī sabremzējās izaugsme mazumtirdzniecībā
- FM: Tirdzniecības izaugsmi veicina pārtikas un degvielas pārdošanas apjomu kāpums
- FM: Mazumtirdzniecības apjomi Latvijā pieaug straujāk nekā ES kopumā
- FM: Jūlijā strauji palielinājās tirdzniecība nepārtikas preču veikalos
- FM: Jūnijā pieauga gan pārtikas, gan nepārtikas preču mazumtirdzniecība
- FM: Mazumtirdzniecības rezultātus maijā pozitīvi ietekmēja pārtikas un degvielas tirdzniecība
- FM: Aprīlī mazumtirdzniecībā spēcīgākais kritums pēdējo 10 gadu laikā
- FM: Martā palielinājusies pirmās nepieciešamības preču iegāde, bet pārējo preču mazumtirdzniecībā spēcīgs kritums
- FM: Februārī straujš apgrozījuma kāpums mazumtirdzniecībā, bet nākotnes perspektīvas vērtējamas piesardzīgi
- FM: Janvārī strauji palielinājusies pārtikas preču mazumtirdzniecība
- FM: Pārdošanas apjomi mazumtirdzniecībā turpina mēreni pieaugt
-
Ārējā tirdzniecība
- FM: Preču eksports turpina palielināties, bet ģeopolitiskie riski vidējā termiņā mazinās eksporta izaugsmi
- FM: Straujš eksporta pieaugums 2021. gadā apliecina preču eksportētāju noturīgo konkurētspēju
- FM: Pērnā gada nogalē turpinājās straujš preču eksporta pieaugums
- FM: Latvijas preču eksports turpina strauju izaugsmi
- FM: Latvijas preču eksports turpina uzrādīt strauju attīstību un uzstādīt jaunus rekordus
- FM: Straujā preču eksporta izaugsme turpinās
- FM: Kokrūpniecība turpina nodrošināt strauju Latvijas preču eksporta pieaugumu
- FM: Pandēmijas ietekmei mazinoties, fiksēta strauja eksporta izaugsme
- FM: Preču eksporta pieaugums paātrinās, taču pandēmijas negatīvā ietekme uz pakalpojumu eksportu ir joprojām jūtama
- FM: Martā preču eksportā strauja izaugsme, atjaunojoties ārējam pieprasījumam
- FM: Ārējā pieprasījuma pakāpeniska uzlabošanās labvēlīgi ietekmē Latvijas preču eksporta pieaugumu
- FM: Preču eksporta kritumu janvārī noteica lauksaimniecības un satiksmes līdzekļu eksporta samazinājums
- FM: Latvijas preču eksports 2020. gadā pieauga par spīti Covid-19 krīzei
- FM: Latvijas preču eksports turpina izaugsmi
- FM: Latvijas ārējās tirdzniecības bilance jūnijā uzlabojās
- FM: Pandēmija būtiski samazināja Latvijas preču eksporta vērtību
- FM: Martā preču eksports samazinājies par 0,7%, un turpmākajos mēnešos kritums tikai pastiprināsies
- FM: Janvārī spēcīgs eksporta kāpums, taču turpmāk tā attīstība varētu būt mērenāka
- FM: Eksporta attīstību 2019. gadā būtiski ietekmēja ārējā pieprasījuma samazināšanās
- FM: Ārējie faktori turpina negatīvi ietekmēt Latvijas preču eksporta attīstību
- FM: Vājš ārējais pieprasījums turpina negatīvi ietekmēt preču eksporta izaugsmi
- FM: Septembrī palielinājies preču eksports, bet ārējais pieprasījums joprojām saglabājas vājš
- FM: Eksporta izaugsmi turpina ietekmēt koksnes eksporta un lidmašīnu reeksporta samazinājums
- FM: Pieprasījums Latvijas ārējos tirgos vājinās
- FM: Eksporta kritumu maijā būtiski ietekmēja reeksporta apjoma samazinājums
- FM: Aprīlī mērena eksporta izaugsme
- FM: Eksportam martā straujākais kāpums kopš pērnā gada jūnija
- FM: Turpina pieaugt kokrūpniecības produktu eksports
- FM: Preču eksporta kritumu janvārī noteica reeksporta samazinājums
- FM: Eksporta apjomi turpina palielināties, bet pieauguma temps mazinās
- FM: Kokmateriālu eksports nodrošina kopējo eksporta pieaugumu
- FM: Sliktas ražas un reeksporta krituma dēļ septembrī nedaudz samazinājās preču eksports
-
Rūpniecība
- FM: Apstrādes rūpniecībā martā turpinās izaugsme
- FM: Februārī apstrādes rūpniecībā turpinājās izaugsme
- FM: Apstrādes rūpniecībā gads iesācies ar 9,3% izaugsmi
- FM: Apstrādes rūpniecībā pērn izaugsme 7,3% apmērā
- FM: Kopējo pieaugumu rūpniecībā nodrošina straujā izaugsme apstrādes rūpniecībā
- FM: Augustā turpinās spēcīgs apstrādes rūpniecības pieaugums
- FM: Jūlijā turpina augt gan Latvijas rūpnieku saražotie apjomi, gan ražošanas izmaksas
- FM: Arī jūnijā rūpniecībā turpinās straujš kāpums
- FM: Rūpniecības izaugsme uzņem apgriezienus
- FM: Apstrādes rūpniecībā sagaidāma izaugsme arī turpmāk
- FM: Joprojām spēcīgs kokrūpniecības devums apstrādes rūpniecības izaugsmē
- FM: Latvijas rūpniecībā gads sācies ar izaugsmi
- FM: Pērn Latvijā reģistrēts viens no zemākajiem apstrādes rūpniecības izlaides samazinājuma tempiem ES
- FM: Latvijas rūpniecība turpina atgūties, jūlijā straujš kāpums kokapstrādes nozarē
- FM: Aprīlī apstrādes rūpniecībā straujākais kritums kopš 2009. gada
- FM: Apstrādes rūpniecības attīstību lielā mērā nosaka ar Covid-19 saistītie ierobežojumi eksporta tirgos
- FM: Gada sākums Latvijas rūpniecībā vājš, un nākotnes redzējums saglabājas līdzīgs
- FM: Kritumu rūpniecībā janvārī noteica sarukums kokrūpniecībā un enerģijas ražošanā
- FM: Pērnais gads rūpniecībai nav bijis veiksmīgs
- FM: Apstrādes rūpniecībā arvien izteiktāk izpaužas ārējās vides vājums
- FM: Izaugsmi rūpniecībā turpina sekmēt enerģētikas sektors un stabilais pieaugums apstrādes rūpniecībā
- FM: Enerģētikas sektors septembrī sekmējis spēcīgu pieaugumu rūpniecībā
- FM: Pateicoties kāpumam enerģētikā, rūpniecības nozarē augustā atjaunojas izaugsme
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsmi jūlijā nodrošina straujais kāpums datoru, elektrisko iekārtu un metālizstrādājumu ražošanā
- FM: Apstrādes rūpniecību sāk ietekmēt ārējā pieprasījuma vājināšanās
- FM: Aprīlī apstrādes rūpniecībā saglabājas noturīga izaugsme
- FM: Latvijas apstrādes rūpniecība saglabā noturību pret ārējās vides riskiem
- FM: Kokrūpniecība un mašīnbūve turpina nodrošināt apstrādes rūpniecības izaugsmi
- FM: Kokrūpniecība uztur apstrādes rūpniecības izaugsmi
- FM: Rūpniecības kritumu septembrī noteica elektroenerģijas ražošanas sarukums, tikmēr apstrādes rūpniecībā turpinājies pieaugums
- FM: Izaugsme kokrūpniecībā un mašīnbūvē augustā nosaka apstrādes rūpniecības pieaugumu
- FM: Kokrūpniecība atkal izvirzās par apstrādes rūpniecības izaugsmes dzinējspēku
- FM: Apstrādes rūpniecība maijā pieauga par 2,9%
- FM: Strauji augot mašīnbūvei un metālapstrādei, apstrādes rūpniecības izaugsme aprīlī nedaudz paātrinās
- FM: Rūpniecības izlaide pirmajā ceturksnī pieauga par 4,5%
- FM: labvēlīgā ārējā vide un pieaugošās investīcijas ir labs pamats apstrādes rūpniecības stabilai izaugsmei šogad
- FM: Decembrī saglabājas strauja apstrādes rūpniecības izaugsme un 2017. gads kopumā ļoti veiksmīgs visām rūpniecības nozarēm
- FM: 2017.gada novembrī apstrādes rūpniecības izaugsme atkal paaugstinās, sasniedzot 9,1%
- FM: Apstrādes rūpniecībā saglabājas visaptveroša izaugsme
- FM: Labvēlīgā ekonomiskā situācija eksporta tirgos veicina Latvijas apstrādes rūpniecības spēcīgo izaugsmi
- FM: Rūpniecība augustā sasniedz straujāko kāpumu pēdējo sešu gadu laikā
- FM: Latvijas rūpniecībā turpinās spēcīgas izaugsmes periods
- FM: Jūnijā apstrādes rūpniecības spēcīgo pieaugumu nodrošina izaugsme mašīnbūvē, datoru un pārtikas produktu ražošanā
- FM: Latvijas apstrādes rūpniecība maijā uzrāda straujāko izaugsmi šogad
- FM: Aprīlī rūpniecības izaugsmi būtiski veicina enerģētika, pārtikas un datoru ražošana
- FM: Latvijas apstrādes rūpniecībā turpinās spēcīga izaugsme, ko nodrošina ārējā pieprasījuma pieaugums
- FM: Straujie izaugsmes tempi enerģētikā nodrošināja 10,6 % pieaugumu rūpniecībā
- FM: Janvārī rūpniecībā turpinās spēcīga izaugsme
- FM: Rūpniecībā pērnā gada decembrī saglabājas izcili pieauguma tempi
- FM: Augošā apstrādes rūpniecība un straujš kāpums elektroenerģijas ražošanā noteica rūpniecības spēcīgo izaugsmi 2016. gada novembrī
- FM: Oktobrī apstrādes rūpniecībā turpinās spēcīgs pieaugums
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsme patiesi iepriecina
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsmi augustā nodrošina nozares diversificētā struktūra
- FM: Rūpniecība turpina uzrādīt stabilus pieauguma tempus
- FM: Jūnijā strauja izaugsme Latvijas rūpniecībā
- FM: Apstrādes rūpniecības straujā izaugsme maijā nodrošina rūpniecības izlaides rekordapjomu
- FM: Gada četros mēnešos rūpniecības produkcijas apjomi ir palielinājušies par 2,5%
- FM: Martā saražots vēsturiski lielākais apstrādes rūpniecības produkcijas apjoms
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsmi februārī nodrošināja plašs apakšnozaru klāsts
- FM: Aukstā ziema nodrošināja rūpniecības izaugsmi janvārī
- FM: Apstrādes rūpniecībai pērn būtiska loma Latvijas tautsaimniecības izaugsmē
- FM: Rūpniecības izaugsme novembrī atkal kļuva spēcīgāka
- FM: Oktobrī kokapstrāde saglabājusi apstrādes rūpniecības līderes lomu
- FM: Rūpniecības izaugsmes palēnināšanos septembrī noteica kritums pārtikas ražošanā, mašīnbūvē un metālapstrādē
- FM: Ražošanas apjomi augustā pieaug visās rūpniecības nozarēs
- FM: Jūlijā spēcīga izaugsme apstrādes rūpniecībā
- FM: Apstrādes rūpniecības izaugsme jūnijā kļuvusi mērenāka, bet joprojām spēcīga
- FM: Apstrādes rūpniecībā turpinās spēcīgs pieaugums
- FM: Rūpniecības izlaide aprīlī ļauj cerēt uz labu nozares izaugsmi šogad
- FM: Apstrādes rūpniecībā martā straujākais pieaugums kopš 2012. gada
- FM: Apstrādes rūpniecībā saglabājas lēna izaugsme
- FM: Pieaugumu apstrādes rūpniecībā turpina nodrošināt kokapstrāde
- FM: Par spīti ārējai videi apstrādes rūpniecības apjomi pērn saglabājas 2013. gada līmenī
- FM: Pērnā gada novembrī apstrādes rūpniecības apjomi sarukuši par 3,8%
-
Kopbudžeta izpilde
- FM: Kopbudžetā pirmajā ceturksnī deficīts par 390,5 miljoniem eiro zemāks nekā pērn
- FM: Divos mēnešos kopbudžetā saņemto nodokļu apmērs būtiski augstāks nekā pērn
- FM: Janvārī nozīmīgs pieaugums gan kopbudžeta ieņēmumos, gan izdevumos
- FM: Nodokļu ieņēmumu kāpums pērn noteica zemāku vispārējās valdības budžeta deficītu nekā prognozēts
- FM: Nodokļu ieņēmumiem labs pieaugums salīdzinājumā ar pagājušo gadu
- FM: Šogad izdevumi kopbudžetā pieauguši straujāk nekā pērn, lai nodrošinātu ievērojamu atbalstu tautsaimniecībai Covid-19 seku mazināšanai
- FM: Deviņos mēnešos kopbudžetā deficīta līmenis augstāks nekā pērn
- FM: Pieaugot ekonomiskajai aktivitātei, nodokļu ieņēmumos labs pieaugums
- FM: Covid-19 atbalsta apjoma izmaksa nosaka augstu izdevumu līmeni kopbudžetā
- FM: Pirmajā ceturksnī no valsts budžeta izmaksāts liels Covid-19 atbalsta apjoms
- FM: Eiropas Komisijas ievērojamās atmaksas par īstenotajiem ES fondu projektiem nodrošina pārpalikumu kopbudžetā gada pirmajos divos mēnešos
- FM: Janvārī laba kopbudžeta ieņēmumu izpilde
- FM: Covid-19 ietekmējis budžeta deficīta pieaugumu 2020. gadā
- FM: Desmit mēnešos samazinājušies faktiski visu lielāko nodokļu ieņēmumi
- FM: Kopbudžeta nodokļu ieņēmumi par 573,7 miljoniem eiro atpaliek no plāna
- FM: Kopbudžeta nodokļu ieņēmumi septiņos mēnešos par 506,2 miljoniem eiro atpaliek no plānotā
- FM: Pirmajā pusgadā kopbudžetā 131,4 miljonu eiro deficīts
- FM: Straujš nodokļu ieņēmumu kritums krīzes vissmagāk cietušajās nozarēs
- FM: Martā ir jūtama Covid-19 ietekme uz nodokļu ieņēmumiem
- FM: Covid-19 ierobežošana ietekmēs nodokļu izpildi pašvaldību budžetā turpmākajos mēnešos
- FM: Pirmajos divos mēnešos COVID-19 ietekme kopbudžetā vēl nav jūtama
- FM: Darbaspēka nodokļu pārpilde nodrošina pārpalikumu pašvaldību un valsts speciālajā budžetā
- FM: Nodokļu ieņēmumi kopbudžetā deviņos mēnešos saņemti plānotajā apmērā
- FM: Darbaspēka nodokļi pozitīvi ietekmē kopbudžeta ieņēmumus
- FM: Pārpalikumu kopbudžetā nodrošina augstās Eiropas Komisijas atmaksas par projektu īstenošanu
- FM: Ārvalstu finanšu palīdzības ieņēmumi nodrošina pārpalikuma pieaugumu kopbudžetā
- FM: Strauji pieauguši ārvalstu finanšu palīdzības ieņēmumi par aktīvo ES fondu projektu īstenošanu
- FM: Janvārī tradicionāli pārpalikums kopbudžetā
- FM: Vispārējās valdības budžeta deficīts 2018. gadā bija 0,7% no IKP
- FM: Pašvaldībās vērojams būtisks izdevumu pieaugums ES fondu projektu īstenošanai
- FM: Nodokļu ieņēmumi kopbudžetā kopumā iekasēti plānotajā apmērā
- FM: Pašvaldībās strauji pieaug izdevumi ES fondu projektiem
- FM: Šī gada nodokļu ieņēmumu plāns ir izpildīts
- FM: Aktīvā ES fondu projektu īstenošana sekmē kapitālo izdevumu kāpumu budžetā
- FM: Turpina palielināties iemaksas valsts budžetā par ES fondu projektiem
- FM: Pirmajā pusgadā kopbudžetā nodokļu ieņēmumi atbilst plānotajam
- FM: Kopbudžeta nodokļu ieņēmumu pieaugums pārsniedz ekonomikas izaugsmes tempu
- FM: Pirmajā ceturksnī nodokļu ieņēmumu pieaugums straujākais pēdējo sešu gadu laikā
- FM: Gads sākas ar strauju ES fondu projektu īstenošanu
- FM: Kopbudžetā pērn deficīts gandrīz uz pusi mazāks nekā plānots
- FM: Vienpadsmit mēnešos nodokļu ieņēmumi pieauga par 7,7%
- FM: ieņēmumi desmit mēnešos kopbudžetā par 465,6 milj. eiro vairāk kā pērn
- FM: Pateicoties straujākai ekonomikas izaugsmei, darba spēka nodokļu ieņēmumi pārsniedz plānoto līmeni
- FM: Gada sākumā pašvaldībās novērojamas augstākas investīcijas ES fondu līdzfinansētajos projektos
- FM: Gads sākas ar strauju nodokļu ieņēmumu pieaugumu
- FM: Kopbudžeta nodokļu ieņēmumu plāns desmit mēnešos izpildīts
- FM: Nodokļu ieņēmumi pildās plānotajā apmērā par spīti lēnākai ekonomikas izaugsmei
- FM: Deviņos mēnešos pašvaldību budžetā nodokļu ieņēmumi pieauguši par 6,6%
- FM: Nodokļu ieņēmumu plāns septiņos mēnešos izpildīts 100,4% apmērā
- FM: Nodokļu ieņēmumu plāns pildās atbilstoši
- Vispārējās valdības budžeta deficīta līmenis pērn pārsniedz plānoto apmēru vienreizējo izdevumu dēļ
- FM: Saņemtie maksājumi no EK nodrošina pārpalikumu kopbudžetā
- FM: Janvārī budžeta izdevumi bija zemāki nekā gadu iepriekš
- FM: Budžeta deficīts pērn bijis plānotajā līmenī
- FM: Gada nogalē ir laba nodokļu plāna izpilde
- FM: Nodokļu ieņēmumu izpilde tuvu plānotajam apjomam
- FM: Neskatoties uz lēnāku ekonomikas izaugsmi, kopbudžeta ieņēmumi iekasēti tuvu plānotajam apjomam
- FM: Kopbudžeta izdevumu pieauguma temps astoņos mēnešos ir augstāks nekā nodokļu ieņēmumu pieauguma temps
- FM: Pirmo piecu mēnešu konsolidētā kopbudžeta nodokļu ieņēmumi iekasēti atbilstoši plānotajam
- FM: Kopbudžeta pārpalikumu četros mēnešos nodrošina atmaksas par iepriekšējā perioda ES fondu projektiem
- FM: Nodokļu izpilde atbilst esošajai ekonomiskajai situācijai
- FM: Gads sācies ar pārpalikumu kopbudžetā
- FM: Vispārējās valdības budžeta deficīts pērn plānotajā līmenī
-
Prognozes
- FM: OECD paaugstina Latvijas ekonomiskās izaugsmes prognozi šim gadam no 3,5% līdz 5,2%
- FM: Eiropas Komisija būtiski paaugstina Latvijas izaugsmes prognozes
- Atbilstoši prognozēm Latvijas ekonomikas izaugsme šogad paātrināsies līdz pat 3,7%
- FM: Latvijas ekonomika šogad pieaugs par 3,2%
- FM ekonomikas izaugsmes prognozi 2016. gadam saglabā 3% apmērā
- FM: EK pozitīvi novērtē Latvijas ekonomikas attīstību
-
Tautsaimniecības un budžeta izpildes analīze
-
Starptautiskā sadarbība
- Pasaules Banka
- Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka
- Ziemeļu Investīciju banka
- Eiropas Padomes Attīstības banka
- Eiropas Investīciju banka
- Starptautiskais Valūtas fonds
- Eiropas stabilitātes mehānisms
- Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācija
- Eiropas Nodokļu administrācijas organizācija
- Pasaules Muitas organizācija
- Starptautiskā nevalstiskā organizācija “Eiropas azartspēļu uzraudzības iestāžu forums”
- Finanšu tirgus politika
-
Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršana
- Latvijas Nacionālais noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas risku novērtēšanas ziņojums
- Pasākumu plāns noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas, terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanai laikposmam no 2020. līdz 2022. gadam
- Pasākumu plāns noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanai laikposmam līdz 2019. gada 31. decembrim
- OECD izvērtējums par Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanu Latvijā
- Pasākumu plāns samērīgas pieejas nostiprināšanai, izpildot noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas prasības
- Institūciju sadarbības platformas Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas jomā
-
Komercdarbības atbalsta kontrole
- Vispārīga informācija
- Normatīvie akti
- Komercdarbības atbalsts un Covid19
- Komercdarbības atbalsta pasākumi / programmas
- Komercdarbības atbalsts ekonomikai pēc Krievijas agresijas pret Ukrainu
- Informācija par saimnieciskās darbības veicējiem, uz kuriem attiecas līdzekļu atgūšanas lēmums
- Par lietotāju tiesībām eState aid WIKI sistēmā
- Valsts atbalsta pārredzamība
- Skaidrojošie materiāli
- Projekta “De minimis atbalsta uzskaites sistēmas izstrāde” ieviešana
- De minimis atbalsta uzskaites sistēma
- ES un ES budžets
- ES fondi un citi finanšu instrumenti
-
Iekšējā audita politika
- Risku vadības vebinārs
- Normatīvie akti
- Pārskati
- Vadlīnijas
-
Noderīga informācija
-
Ikmēneša diskusijas un forumi
- 2016. gadā
- 2015. gadā
- 2014. gadā
- 2013. gadā
- 2012. gadā
- 2011. gads
- 2010. gads
- 2009. gads
- 2008. gads
- 2007. gads
- 2006. gads
- 2005. gads
- 2004. gads
- 2003. gads
- 2002. gads
- 2001. gads
- 2000. gads
- 2011. gads
- 2010. gads
- 2009. gads
- 2008. gads
- 2007. gads
- 2006. gads
- 2005. gads
- 2004. gads
- 2003. gads
- 2018. gads
- 2017. gads
- 2016. gads
- 2015. gads
- 2014. gads
- 2013. gads
- 2012. gads
- 2011. gads
- 2009. gads
- 2008. gads
- 2007. gads
- 2006. gads
- 2005. gads
- 2004. gads
- 2003. gads
- Bibliotēka
-
Ikmēneša diskusijas un forumi
- Iekšējā audita darbības novērtēšana
- Iekšējā audita padome
- Iekšējās kontroles sistēma
- Publisko iepirkumu un VNĪ pārvaldības politika
- Publiskā un privātā partnerība
-
#Budžets2022
- #Budžets2022 izstrāde
-
Tavi nodokļi - Tava drošība
- ES nauda – pleca izjūta ikdienā un krīzē
- Var pieteikties nodokļu samaksas termiņa pagarināšanai uz laiku līdz 2023. gada 30. jūnijam
- Veselības aprūpes budžeta palielinājums 2022. gadā 130,5 miljoni eiro
- No 25. novembra Covid-19 krīzē cietušie lielie uzņēmumi varēs pieteikties grantam apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai
- Uzņēmumi varēs pieteikties grantam apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai
- Sāksies pieteikšanās atbalstam algu subsīdijai par oktobri un novembri
- Iekšlietu jomā nākamajā gadā paredzētas investīcijas atalgojuma izlīdzināšanā un strukturāli projekti nozares attīstībai
- Nākamgad tieslietu jomā atbalsts probācijas darbinieku atalgojuma pilnveidošanai, PSRS okupācijas radīto zaudējumu aprēķināšanai un atvērtajiem datiem
- Deficīta un parāda prognozes eirozonas valstu 2022. gada budžeta plānos
- #Budžets2022 paredz atbalstu pašvaldību projektu īstenošanai un vides aizsardzības jomas stiprināšanai
- Gadā kopumā IKP izaugsme joprojām varētu pārsniegt iepriekš prognozētos 3,7%
- Nākamgad būtisks finansējuma pieaugums kultūrpolitikā, sabiedrības saliedētības veicināšanā un mediju politikā
- 2022. gada budžets stiprinās Latvijas drošību un industrijas attīstību
- Valsts budžeta prioritātes ekonomikas jomā – uzņēmumu konkurētspēja un produktivitāte, kā arī mājokļu pieejamības veicināšana
- Nākamā gada budžetā paredzēts būtisks finansējums nozarēm un pašvaldību pasākumiem
- Nākamā gada budžeta projektā līdzekļi iedzīvotāju labklājībai un valsts attīstībai
- Jau sesto mēnesi mazumtirdzniecības apjomi pieaug
- Nākamgad turpināsies darbaspēka nodokļu sloga mazināšana
- Valdība vienojusies par 2022. gada valsts budžeta prioritātēm
- Valstij piekritīgo mantu var iegādāties ikviens interesents
- Par ienākumiem no savvaļas veltēm līdz 3000 eiro nav jāmaksā ienākuma nodoklis
- Algas nodokļu plaisa lēnām, bet stabili samazinās
- Par bērnu interešu izglītību var atgūt daļu pārmaksātā iedzīvotāju ienākuma nodokļa
- Valsts budžeta izdevumu pārskatīšana kā politikas instruments
- Nākamajā gadā ekonomikas izaugsme plānota 5% apmērā
- Darba tirgus stabili atgūstas no pandēmijas laika ierobežojumiem
- Jūnijā rūpniecībā turpinās straujš kāpums
- Ekonomikas izaugsme otrajā ceturksnī strauji atjaunojusies
- Ar Eiropas Savienības fondu investīcijām cels ekonomikas ražīgumu
- Atveseļošanas fonds Latvijā – iespēja nozīmīgām reformām un izaugsmei
- Pandēmijas ietekmei mazinoties, fiksēta strauja eksporta izaugsme
- Vienkāršoti vairāki VID e-pakalpojumi uzņēmējiem
- Simtgades stipendijas jau ceturto gadu saņems absolventi visā Latvijā
- Čeku loterijā var laimēt īpašas balvas par ēdināšanas un izmitināšanas pakalpojumiem
- Demogrāfijas līkloči pabalstu ēnā
- No 1.jūlija vairākas izmaiņas nodokļu jomā
- Pašnodarbinātie un autori varēs nemaksāt minimālās VSAOI, ja prognozē mazus ienākumus
- Obligāti iesniedzamās gada ienākumu deklarācijas termiņš ir 1. jūlijs
- Uzņēmējiem un strādājošajiem turpinās iespēja saņemt valsts atbalstu Covid-19 laikā
- No nākamā gada jauns grāmatvedības likums
- Covid-19 krīzes seku mazināšanai Latvijai šogad būs pieejami papildu 209 miljoni eiro
- Uzņēmumi var pieteikties granta saņemšanai apgrozāmajiem līdzekļiem par jūniju
- Dīkstāves atbalstam nevakcinētie pakalpojumu sniedzēji varēs pieteikties arī par jūniju
- Par visiem komerciālajiem sūtījumiem no trešajām valstīm būs jāmaksā PVN
- Nodokļa atvieglojums vecākiem par vasaras brīvlaikā strādājošiem bērniem saglabājas
- ES Atveseļošanas fonda plāns – apmēri un finansēšana
- Sāk pieņemt pieteikumus atbalsta programmā kultūras pasākumu organizēšanai
- Mazajiem uzņēmējiem vienkāršos nodokļa nomaksas risinājumu
- Ar 1.jūliju sāks izsniegt licences ārpakalpojuma grāmatvežiem
- Atbalsta pasākumiem Covid-19 laikā piešķir papildu finansējumu
- Valsts atbalstu varēs saņemt arī Covid-19 skartie sporta centri
- Attīstības plāns inovatīvam un pieejamam finanšu sektoram
- Atveseļošanas fonds Latvijai sniegs atbalstu sešās jomās
- Uzņēmēji aktīvi izmanto valsts atbalsta iespējas Covid-19 laikā
- Ekonomiskā izaugsme straujāk atjaunosies gada otrajā pusē
- Sezonas laukstrādniekiem - īpašs nodokļu režīms
- Paplašināts algu subsīdijas saņēmēju loks
- Atbalsta pasākumi turpinās arī pēc ārkārtējās situācijas beigām
- Mikrouzņēmumu nodokļa deklarācijas kļuvušas vienkāršākas
- Covid-19 krīzes skartos uzņēmējus un NVO var atbrīvot no valstij un pašvaldībai piederošo telpu nomas maksas
- Pagarināts termiņš gada pārskatu par 2020. gadu iesniegšanai
- Valsts atbalsts uzņēmumiem – turpmāk līdz pat 100 000 eiro mēnesī
- Jauns atbalsta veids mākslas, izklaides un atpūtas pasākumu organizatoriem
- ALTUM programmas krīzes seku pārvarēšanai un biznesa attīstībai
- Kāds bija 2020. gads Latvijas un pasaules ekonomikā un ko rāda prognozes 2021. gadam
- Atbalsts uzņēmējiem un iedzīvotājiem Covid-19 drošības pasākumu laikā turpinās
- Nākamgad saimnieciskās darbības veicējiem vairākas būtiskas izmaiņas nodokļu jomā
- Nākamgad uzņēmējiem vairākas būtiskas izmaiņas nodokļu jomā
- Ar jauno gadu sāks darboties vienotais nodokļu konts
- Būtiskākās izmaiņas nodokļu un finanšu jomā, kas stāsies spēkā 2021. gadā
- Jaunajā gadā jauna kārtība sūtījumu saņemšanai no Lielbritānijas
- Privātpersonām tiks segti pašizolācijas izdevumi Latvijas viesnīcā
- Kāda ir Latvijas nodokļu sistēma salīdzinājumā ar citām valstīm?
- Uzņēmumiem pieejams grants apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai
- Kas ir valsts budžeta izdevumu pārskatīšana?
- Nākamā gada valsts budžetā ieguvumi arī senioriem
- Cik tiek novirzīts nozarēm no viena nodokļos samaksātā eiro?
- Eiropas Savienības nauda straujākai Latvijas izaugsmei
- 2021. gadā sabiedriskie mediji pilnībā iziet no komercreklāmu tirgus
- Turpināsies valsts aizsardzības spēju stiprināšana iedzīvotāju drošībai
- Uzsāk pieteikumu pieņemšanu dīkstāves atbalstam un atbalstam algu subsīdijai
- ALTUM programmas Covid-19 ietekmes pārvarēšanai uzņēmējiem pieejamas arī nākamgad
- Arī turpmāk pārmaksātā PVN atmaksa notiks ātrāk
- Nodokļu nomaksa mazajiem uzņēmējiem kļūs vienkāršāka
- Kādus ieguvumus #Budžets2021 paredz Latvijas iedzīvotājiem
- No nākamā gada tiek samazināti darbaspēka nodokļi vispārējā nodokļu režīmā strādājošajiem
- Minimālā alga tiks palielināta no 430 eiro līdz 500 eiro
- Kas ir valsts sociālā apdrošināšana un kāda nozīme obligātajām iemaksām?
- Nozīmīgākie sabiedrības ieguvumi
- Ministriju #Budžets
- Interaktīvais #budžets2022
-
Aktualitātes
- Covid-19
- Notikumu kalendārs
- Jaunumi
- Nozares ziņas
- Simtgades stipendija
- Foto un Video
-
Sabiedrības līdzdalība
- Dienas kārtības veidošana
- Politikas izstrāde
- Lēmumu pieņemšana Latvijā
- Politikas ieviešana un izvērtēšana
- Darba grupas
- Sadarbība ar pilsonisko sabiedrību
-
Tiesību aktu projekti
- Pašvaldību finanšu uzraudzības politika
-
Valsts budžeta politika
- MK noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2021.gada 28.septembra noteikumos Nr.652 “Gada pārskata sagatavošanas kārtība””
- MK noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2018.gada 13.februāra noteikumos Nr.87 “Grāmatvedības uzskaites kārtība budžeta iestādēs””
- Likumprojekts “Grozījumi Kredītu reģistra likumā”
- MK noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 6. maija noteikumos Nr. 237 “Valsts vērtspapīru izlaišanas noteikumi””
- Likumprojekts “Preču un pakalpojumu loteriju likums”
- Likumprojekts “Valsts ieņēmumu dienesta amatpersonu izdienas pensiju likums”
-
Nodokļu politika
- Par Eiropas Komisijas izstrādājamo jauno priekšlikumu grozījumiem Padomes Direktīvā 2006/112/EK par kopējo pievienotās vērtības nodokļa sistēmu “PVN digitālajā laikmetā”
- MK noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2005.gada 30.augusta noteikumos Nr.662 “Akcīzes preču aprites kārtība””
- MK noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2010.gada 30.marta noteikumos Nr.300 “Noteikumi par akcīzes nodokļa deklarācijas veidlapām un to aizpildīšanas kārtību””
- Likumprojekts “Grozījumi likumā “Par Valsts ieņēmumu dienestu””
- MK noteikumu projekts “Valsts ieņēmumu dienesta Elektroniskās deklarēšanas sistēmas noteikumi”
- Uzziņa par likumprojektu "Grozījums Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likumā"
- Informatīvā ziņojuma projekts “Par sabiedriskā labuma organizāciju darbību un attīstību”
- Azartspēļu un izložu organizēšanas politika
- Muitas politika
-
Grāmatvedības politika
- MK noteikumu projekts “Noteikumi par biedrību, nodibinājumu un arodbiedrību gada pārskatiem un grāmatvedības kārtošana vienkāršā ieraksta sistēmā”
- MK noteikumu projekts “Kārtība, kādā individuālie komersanti un citas fiziskās personas, kas veic saimniecisko darbību, individuālie uzņēmumi, zemnieku un zvejnieku saimniecības kārto grāmatvedību vienkāršā ieraksta sistēmā”
- Revīzijas politika un uzraudzība
- Fiskālā politika
-
Finanšu tirgus politika
- MK noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2018.gada 3.jūlija noteikumos Nr.392 “Kārtība, kādā Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma subjekts veic klienta neklātienes identifikāciju””
- MK noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2007. gada 3. aprīļa noteikumos Nr. 233 “Finanšu sektora attīstības padomes nolikums””
- Informatīvais ziņojums “Par Finanšu sektora attīstības plāna 2021.–2023.gadam izpildi” un grozījumi Finanšu sektora attīstības plānā 2021.-2023.gadam
- MK noteikumu projekts “Noteikumi par informācijas aktualizēšanas prasībām kopīgajā klienta izpētes rīkā un kopīgā klienta izpētes rīka pakalpojuma sniedzēja licencēšanu un uzraudzību”
- MK noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2014.gada 17.jūnija noteikumos Nr.340 “Noteikumi par apdrošināšanas atlīdzības apmēru un aprēķināšanas kārtību par personai nodarītajiem nemateriālajiem zaudējumiem””
- Uzziņa par likumprojektu "Grozījumi Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā"
- Ministru kabineta noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2019. gada 2. jūlija noteikumos Nr. 281 “Noteikumi par neparasta darījuma pazīmju sarakstu un kārtību, kādā sniedzami ziņojumi par neparastiem vai aizdomīgiem darījumiem””
- Ministru kabineta noteikumu projekts “Grozījums Ministru kabineta 2019. gada 27. augusta noteikumos Nr. 408 “Noteikumi par kārtību, kādā sniedzami ziņojumi par aizdomīgiem darījumiem””
- Uzziņa par likumprojektu “Grozījumi Privāto pensiju fondu likumā”
- Komercdarbības atbalsta kontroles politika
-
ES un ārvalstu finanšu palīdzības politika
- Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2021.-2026. gadam projekts
- Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2021.–2027.gada plānošanas perioda darbības programmas projekts
- Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna Vides pārskata projekts
- Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2021.–2027.gada plānošanas perioda darbības programmas projekts 10/08/2020
- Iekšējā audita politika
-
Publisko iepirkumu politika
- Likumprojekts “Grozījumi Publisko iepirkumu likumā” un likumprojekts “Grozījumi Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likumā”
- Uzziņa par likumprojektu “Grozījumi Publisko iepirkumu likumā”, likumprojektu “Grozījumi Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likumā”, likumprojektu “Grozījumi Publiskās un privātās partnerības likumā”, likumprojektu “Grozījumi Aizsardzības un droš
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 28. marta noteikumos Nr. 187 “Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu procedūru un metu konkursu norises kārtība”” un Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozīju
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 28. februāra noteikumos Nr. 103 “Publisko iepirkumu paziņojumi un to sagatavošanas kārtība””, Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2017. g
- Uzziņa par Ministru kabineta noteikumu projektu “Iepirkumu paziņojumi un to sagatavošanas kārtība” 30/11/2020
- Valsts nekustamo īpašumu pārvaldības politika
- Publiskās un privātās partnerības politika
- Sabiedrības līdzdalība par ES un citas ārvalstu finanšu palīdzības jautājumiem
- Iesniegumi un FM atbildes
-
Ekspertu viedokļi
- Deficīta un parāda prognozes eirozonas valstu 2022. gada budžeta plānos 01.11.2021.
- Atbalsta pasākumu mērķis ir paātrināt vakcināciju 26.10.2020
- Parāds nav brālis 06.10.2021
- Kā notiek valsts budžeta izdevumu pārskatīšana? 31.08.2021
- Demogrāfijas līkloči pabalstu ēnā 02.07.2021
- ES Atveseļošanas fonda plāns – apmēri un finansēšana 20.05.2021
- VID darbības pamatā jābūt atklātībai un spējai atzīt un labot savas kļūdas 03.07.2020
- ES daudzgadu budžets: Sasniegt vairāk, investējot gudrāk 26.02.2020
- PVN vienkāršošanas pasākumi pārrobežu darījumos 08.01.2020
- Infografikas
- Kontakti
- Vakances
- Iepirkumi
- Projekti
- Par mums
- Privātuma politika
- Piekļūstamība
- Lapas karte