Mēnešalga:
no 1150 – 1400 eiro
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Smilšu iela 1, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Ja esi enerģisks, un gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Finanšu ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants: vecākā eksperta amats Komunikācijas departamentā.

Komunikācijas departamenta darbības mērķis ir nodrošināt saikni ar sabiedrību, tieši un ar plašsaziņas līdzekļu starpniecību uzturēt publisko komunikāciju par ministrijas kompetences jautājumiem, īstenotajiem pasākumiem, tiesību aktu projektiem, kā arī veicināt ministrijas publisko tēlu un iekšējo komunikāciju starp ministrijas darbiniekiem.

Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:

  • karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
  • darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā; 
  • stabilu atalgojumu, mēnešalgu sākot no 1150 – 1400 EUR (atkarībā no Tavas kvalifikācijas kategorijas),
  • un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.

Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi pienākumi: 

  • gatavot publiskos preses paziņojumus, rakstus un sadarboties ar infografiku izstrādātājiem;
  • nodrošināt komunikāciju Finanšu ministrijas sociālajos tīklos par ES fondu jautājumiem;
  • nodrošināt ES fondu mājaslapas esfondi.lv administrēšanu un piedalīties jaunās mājas lapas izstrādes projektā;
  • piedalīties Finanšu ministrijas ES struktūrfondu stratēģiskajā komunikācijā, tai skaitā plaša mēroga komunikācijas kampaņu un pasākumu organizēšanā.

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām:

  • augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība komunikācijas vai vadības zinībās, ekonomikā, finanšu vai starptautisko attiecību jomā;
  • teicamas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski  - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kuras notiek angļu valodā;
  • pieredze sabiedrisko attiecību un komunikācijas jomā ilgāka par trīs gadiem;
  • zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu;
  • pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un apstrādāšanā (arī angļu valodā);
  • vēlama pieredze projektu vadībā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
  • labas iemaņas darbā ar datoru (prasme pielietot Web dizaina programmas tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • ļoti labas saskarsmes un sadarbības prasmes;
  • prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes;
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev līdz š.g.3.martam jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz  e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

  • pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
  • Curriculum Vitae (CV),
  • augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
  • dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
  • citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.

Amata apraksts

Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Informējam, ka Tava pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē

Pretendentiem jāpiesakās līdz