Mēnešalga:
1898 līdz 2085 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Smilšu iela 1, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Finanšu ministrija aicina pieteikties vecāko ekspertu Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un analīzes nodaļā (amata vieta uz noteiktu laiku)

 
    

Finanšu ministrija, kas veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību, ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un attīstība

Ja esi enerģisks, un gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Finanšu ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants amats:

Vecākais eksperts (1 amata vieta uz noteiktu laiku) Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un analīzes nodaļā.

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina pašvaldību budžeta veidošanas un pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības politikas izstrādi, tajā skaitā izstrādā priekšlikumus pašvaldību aizņēmumu un galvojumu saistību uzņemšanās politikai un atbilstoši kompetencei nodrošina šīs politikas ieviešanu, nodrošina pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un finanšu rādītāju analīzi.

Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:
•    karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
•    darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
•    stabilu atalgojumu, mēnešalgu līdz 2085 EUR (atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes un darba rezultātiem), pārbaudes laikā līdz 1898 EUR, atkarībā no darba pieredzes, profesionālajām prasmēm un konkursa rezultātiem;
•    sociālās garantijas, elastīgu darba laiku, veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
•    un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.

Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi galvenie pienākumi:
•    izvērtēt pašvaldību iesniegto pieprasījumu aizņēmumu un galvojumu saņemšanai atbilstību normatīvo aktu prasībām, tajā skaitā izvērtēt iespējamos riskus un pašvaldības finanšu situāciju kopumā;
•    sagatavot Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padomei (turpmāk – Padome) detalizētu vērtējumu par pašvaldības katru aizņēmuma vai galvojuma pieprasījumu, norādot uz konstatētajām problēmām, riskiem attiecīgajā jautājumā. Pēc katras Padomes sēdes noteiktajos termiņos sagatavot attiecīgās protokola sadaļas un lēmumus.
•    regulāri sagatavot plašas analīzes un prezentācijas materiālus par pašvaldību aizņēmumiem un galvojumiem.

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām:
•    Augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionāla izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs vai finanšu jomā,
•    darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par 3 gadiem pēdējo 5 gadu laikā,
•    darba pieredze pašvaldību finanšu jomā, t.sk., pieredze pašvaldību aizņēmumu un galvojumu jautājumos, ilgāka par 3 gadiem pēdējo 5 gadu laikā,
•    izpratne par pašvaldību finanšu jautājumiem, valsts pārvaldes darbības principiem, investīciju projektu vērtēšanu un uzraudzības jautājumiem,
•    prasmes tiesību aktu izstrādē,
•    teicamas analītiskās spējas, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju,
•    darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana,
•    spēja strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos,
•    labas angļu valodas zināšanas,
•    labas datorprasmes,
•    atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Saskaņā ar Valsts civildienesta likuma 7. panta 1.1 daļu un 8. panta otro daļu uz amatu var pretendēt persona, kura ir sasniegusi likumā noteikto pensijas vecumu.


Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev līdz 2025. gada 1.jūlijam (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz  e-pastu pasts@fm.gov.lv  šādi dokumenti:

  • pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām un apliecināta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
  • Curriculum Vitae (CV) valsts valodā,
  • augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
  • dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
  • citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.

Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē: https://www.fm.gov.lv/lv/vakances

Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 20276726

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.


Pretendentiem jāpiesakās līdz