Pretendentiem jāpiesakās līdz

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, mācīties un attīstīt savu pieredzi, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz:
Iepirkumu uzraudzības biroja Finanšu un administratīvā departamenta biroja administratora/es amata vietu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 42. saimē, II līmenī, 7. mēnešalgu grupā.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- veikt atbalsta funkciju Iepirkumu uzraudzības birojam, t.sk., atbildēt uz saņemtajiem zvaniem, sniedzot informāciju par Iepirkumu uzraudzības biroja darbību, struktūru un to funkcijām, saņemto un nosūtīto dokumentu plūsmu;
- nodrošināt un uzraudzīt kārtību Iepirkumu uzraudzības biroja telpās;
- atbilstoši savai kompetencei sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījuma vēstulēm;
- atbilstoši savai kompetencei piedalīties Iepirkumu uzraudzības biroja procesu pilnveidošanā, informācijas pieejamības un plūsmas efektivizēšanā;
- koordinēt komandējuma organizēšanas un darba aizsardzības līgumu izpildi un veikt to izpildes kontroli;
- organizēt kolektīva saliedēšanās pasākumus;
- veikt Iepirkumu uzraudzības biroja saimniecisko materiālo vērtību uzskaiti, piedalīties ikgadējā inventarizācijā.
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība;
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, kā arī biroja un sadzīves tehniku;
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli;
- labas komunikācijas prasmes, patstāvība;
- teicama latviešu valodas prasme, angļu valodas zināšanas A2 līmenī (lai spētu atbildēt uz ienākošajiem zvaniem un pieņemt apmeklētājus);
- vismaz viena gada pieredze atbalsta funkciju veikšanā, iestādes darba organizēšanā (t.sk. darbā ar klientiem);
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze lietvedībā (arī vēstuļu, rīkojumu, līgumu, protokolu, aktu u.c. dokumentu sagatavošanā) valsts vai pašvaldību institūcijā;
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar informācijas vizuālās apstrādes programmām (piemēram, Canva, Infogram);
- vēlama pieredze līgumu izpildes vadībā.
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu;
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi;
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu;
- stabilu atalgojumu, bruto darba algu no 985 eiro līdz 1300 eiro (atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam).
Piesakoties konkursā, Tev jāiesniedz:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām,
- Curriculum Vitae (CV),
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
- pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2025. gada 13. augustam uz e - pastu: vakances@iub.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28611328.
Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.