Pretendentiem jāpiesakās līdz

Finanšu ministrija, kas veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību, ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un attīstība
Ja esi enerģisks un gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Finanšu ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants amats:
Vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības ietvaros.
Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.
Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un ārvalstu finanšu instrumenti:
- Eiropas Sociālais fonds plus, Eiropas Reģionālās attīstības fonds un Kohēzijas fonds;
- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu instruments;
- Iekšējās drošības fonds, Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonds, Finansiāla atbalsta instruments robežu pārvaldībai un vīzu politikai.
Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
- stabilu atalgojumu, mēnešalgu līdz 2290 EUR (atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes un darba rezultātiem), pārbaudes laikā līdz 1898 EUR, atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes, profesionālajām prasmēm un konkursa rezultātiem;
- sociālās garantijas, elastīgu darba laiku, veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi galvenie pienākumi:
- koordinēt juridisku jautājumu risināšanu Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kompetences ietvaros, ieskaitot normatīvo dokumentu izstrādi departamentā, atzinumu sniegšanu par citu Finanšu ministrijas struktūrvienību un iestāžu izstrādātajiem normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu īstenošanai, nacionālo pozīciju izstrādi par revīzijas iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem;
- sniegt juridiskas konsultācijas departamenta darbiniekiem iepirkumu jomā;
- veikt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadībā iesaistītajās institūcijās;
- veikt Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības projektu izdevumu revīzijas.
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu vai būvniecības specialitātē;
- priekšroka pretendentiem ar akadēmisko augstāko vai profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnē;
- vismaz 5 gadu profesionālā pieredze audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu, juridiskajā vai būvniecības jomā;
- vismaz 2 gada pieredze auditu vai projektu vadībā;
- priekšroka pretendentiem ar iepriekšējo darba pieredzi jurista darbā;
- zināšanas par Starptautiskajiem revīzijas standartiem;
- prasme vadīt un motivēt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana;
- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot rokasgrāmatas;
- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā un komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Saskaņā ar Valsts civildienesta likuma 7. panta 1.1 daļu un 8. panta otro daļu uz amatu var pretendēt arī persona, kura ir sasniegusi likumā noteikto pensijas vecumu.
Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev līdz 2025. gada 21.septembrim (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
- Curriculum Vitae (valsts valodā),
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē: https://www.fm.gov.lv/lv/vakances
Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 27290832.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.